جنیفر لارنس در کمدی جدید نت‌فلیکس حضور خواهد داشت

شبکه نت‌فلیکس (Netflix) به دنبال ساخت فیلم کمدی جدید با ایفای نقش جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) در آن است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سریال با بروزنیوز همراه باشید.

شبکه اینترنتی نت‌فلیکس در حال حاضر به دنبال همکاری با آدام مک‌کی (Adam McKay)، کارگردان فیلم Anchorman، برای ساخت فیلم کمدی با حضور جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) در آن است. بنا به گفته‌ها اسم این فیلم Don’t Look Up است و روایت داستان زنی خواهد بود که به دنبال با خبر کردن مردم از برخورد شهاب سنگ به زمین و نابودی همه چیز است.

نت‌فلیکس در خط داستانی فیلم آورده است:

« فیلم Don’t Look Up رویات داستان دو ستاره‌شناس سطح پایین است که در تور‌های مختلف رسانه‌ای باید به مردم درباره برخورد شهاب سنگ به زمین هشدار دهند.»

مک‌کی کارنامه درخشانی در کارگردانی و نویسندگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اسکار بهترین نویسندگی برای فیلم The Big Short اشاره کرد. همچنین وی کارگردان آثاری مانند فیلم Talladega Nights و فیلم Step Brothers است. به طور حتم جدیدترین ساخته وی که فیلم‌برداری آن از آوریل شروع خواهد شد؛ اثر جذاب و سرگرم کننده‌ای خواهد بود. البته هنوز صحبتی از مابقی بازیگران این فیلم نشده است و نت‌فلیکس تنها به گفتن نام جنیفر لارنس اکتفا کرده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سینما
  • جنیفر لارنس در کمدی جدید نت‌فلیکس حضور خواهد داشت