آیا نوکیا ۹ PureView پرچمدار کمپانی HMD Global است؟

کمپانی HMD Global

چند ماه است که شایعه شده است کمپانیHMD Global می خواهد یک پرچمدار نوین را به بازار گوشی های هوشمند ارائه کند. اینک هم شایعه شده که اسم این گوشی قرار است نوکیا ۹ PureView باشد.

نوکیا

شایعات اخیر درباره گوشی هوشمند نوکیا

از سال ۲۰۱۷ شایعه هایی وجود دارد که براساس آن ها کمپانی HMD Global که صاحب امتیاز ساخت موبایل های نوکیا است می خواهد یک پرچمدار را وارد بازار کند. شایعه های بسیاری از ارائه ی گوشی نوکیا ۹ به بازار وجود داشت که کارشناسان از این گوشی به عنوان گوشی پرچمدار نوکیا یاد می‌کردند. گوشی نوکیا ۹ احتمالاً یک گوشی متکی به دوربین خواهد بود. براساس خبرهایی که در فضای مجازی نشر داده شده این گوشی چهار دوربین دارد.

با این که کمپانی HMD این خبر را به شکل رسمی تایید نکرده است ولی بسیاری بر این عقیده هستند که پرچمدار نوین HMD، نوکیا ۹ PureView نام بگیرد. پیور ویو اسم گوشی‌هایی بود که در سال های  قبل نوکیا و مایکروسافت به شکل مشترک می‌ساختند و تلاش آن ها برای تکیه به دوربین این گوشی‌ها بود. به عنوان نمونه گوشی نوکیا ۸۰۸ PureView یک گوشی با دوربین ۴۱مگاپیکسلی بود.

افشاگر فعال در عرصه ی گوشی های هوشمند، رولاند کواندت (Roland Quandt) اظهار کرده که HMD احتمالاً می خواهد اسم پرچمدار نوین خود را با پسوند پیور ویو همراه کند. با این حساب و براساس نظر وی، اسم گوشی نوین کمپانی HMD که پرچمدار این کمپانی هم به حساب می‌رود، نوکیا ۹ PureView باشد. کواندت توییتی در توییتر خود نشر داده که به صورت زیر است:

نوکیا ۹ PureView. این نام بازاری پرچم دار کمپانی HMD خواهد بود. اطلاع دارم که آن ها حقوق نام PureView را خریده‌اند، ولی اینک می‌توانم تایید کنم که آن، بخشی از اسم گوشی خواهد بود.

تاریخ عرضه این گوشی هوشمند

در حالی که برنامه ریزی کمپانی HMD برای تاریخ‌های ۳ و ۱۱ اکتبر مشخص شده است، هم اکنون نمی‌توانیم صددرصد بگوییم که نام پرچمدار نوین HMD این است یا خیر. شایعه هایی بسیاری درباره ی تاریخ ارائه ی این گوشی وجود دارد. بعضی ها می‌گویند پرچم دار نوین کمپانی نوکیا تا سال آتی هم ارائه نمی‌شود زیرا که این گوشی هنوز آماده نشده و برای ورود به بازار موجودی ندارد. بعشی هم اعتقاد دارند که این گوشی تا ماه های آتی به بازار عرضه می‌شود و چه بسا بهترین کار این است که منتظر بمانیم تا در ماه های آتی خبر عرضه این گوشی هوشمند به دستمان برسد. 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *