ماشین برقی و بی نظیر SIN

خودروی برقی

این روزها دیگر تمامی کمپانی ها اقدام به طراحی و تولید ماشین های برقی می‌ کنند و هم اکنون یکی دیگر از کمپانی ها وارد این زمینه شده است. این مدل نوعی ماشین برقی شهری جذاب است که به وسیله ی کمپانی طراح و سازنده دوچرخه به اسم بیومگا (Biomega) تولید شده است. این ماشین اسمش SIN است که به احتمال زیاد مخفف اسم کشور سنگاپور (Singapore) است و این کمپانی این دستاورد را در نمایشگاه CIEE شانگ های معرفی کرد.

خودرو برقی

ویژگی ها

این ماشین که خیلی شباهت به خودروهای چوبی اسباب‌ بازی کودکان است، ۴ در دارد و کم و بیش به سبک و سیاق خودروهای منطقه اسکاندیناوی و با ایده‌ های مبتکرانه تولید شده است. اول از همه، نبود چرخ‌ های سنتی است و به جای آن، از حالت تخت و اسکیت‌ بورد بهره برده شده است. کمپانی Biomega در این باره اظهار کرده که بدین ترتیب، حرکت دادن این ماشین در خیابان‌ های شهری، به آسانی انجام می‌ گیرد و بخش داخلی ماشین که حاوی ۴صندلی مجزا است را بسیار ساده می‌ سازد و فضای درونی را هم بیشتر می‌ کند. در این ماشین هیچ کاپوت جلو و یا صندوق عقبی وجود ندارد. همینطور در آن شیشه‌ های ویژه ای به کار رفته که در آن شیشه پنجره در همه ی سطح کناری و همینطور جلوی ماشین تا جای پدال‌ های ترمز و گاز به کار رفته تا بیشترین میدان دید از جاده به دست آید. ماشین SIN از مواد کامپوزیت خیلی سبک طراحی و تولید شده که از آن جمله می شود به فیبر کربن اشاره کرد و این مواد وزن ماشین را تا ۹۴۸ کیلوگرم کم میکند داده است.

خودرو برقی

تاریخ عرضه

کمپانی Biomega اظهار کرده که بهای اولیه این ماشین از ۲۳ هزار دلار آغاز می‌شود و تاریخ ارئه ی آن بین سال‌ های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ است.

ویژگی های فنی

فیلمی از این خودرو هم حالت این ماشین را نشان می‌ دهد که شکل و شمایلی مثل ماشین های آینده را دارد. ویژگی های فنی ابتدایی این ماشین می‌گوید که باتری مورد استفاده در آن گنجایشی تا ۲۰ کیلووات بر ساعت را بپذیرد که این باتری حاوی یک واحد دائمی به ظرفیت ۱۴ کیلووات بر ساعت و یک واحد قابل تعویض با گنجایش ۶ کیلووات بر ساعت است و این قابلیت در آن وجود دارد تا بتوان این واحد دومی را عوض کرد و مسافت بیشتری را با آن پیمود.‌ هاب‌ هایی در موتور برقی این ماشین وجود دارد که قدرت آن را به ۸۲ اسب بخار می‌ رساند و گشتاور آن برابر با ۱۱۸ پوند-فوت است. این ماشین با سرعت ۱۲۹کیلومتر بر ساعت می‌ تواند تا ۱۶۰ کیلومتر را بپیماید.

کمپانی Biomega یک طراح دانمارکی به اسم مارتین اسکیبستد است که عضو هیئت مدیره شورای اقتصادی جهانی و بخش شورای طراحی و نوآوری و همینطور عضو هیئت مدیره شورای طراحی دانمارک است. گفته می‌ شود که این ماشین نخستین مدل چهارچرخ این شرکت دانمارکی است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *