آیفون های ۲۰۱۸ چه ویژگی هایی دارند

قابلیت های آیفون های ۲۰۱۹ فاش شد!

با توجه به اینکه هنوز آیفون های سال ۲۰۱۸ معرفی نشده است، شایعاتی از آیفون های ۲۰۱۹ فاش شده است. همین مسئله میتواند بیانگر این موضوع باشد که تغییرات چشم گیری در آیفون های ۲۰۱۸ شاهد نخواهیم بود و به همین علت تحلیلگران به سراغ آیفون های دو سال آینده رفته اند.
طبق آخرین خبری که منتشر شده بود اپل تصمیم دارد مدل ارزانتر آیفون ایکس را با نمایشگر LCD  با سایز ۶.۱ اینچی معرفی کند. این مدل حاشیه‌های بسیار باریکی خواهد داشت و از فریم آلومینیومی بهره می‌‌برد. ضمن اینکه یک پنل پشتی از جنس شیشه برای آن در نظر گرفته شده است. در آیفون ارزان‌قیمت جدید اپل، قابلیت لمس‌ سه‌بعدی جای خود را به ویژگی دیگری با نام «تاچ‌فیت» می‌دهد و به‌منظور پایین ماندن قیمت، آیفون ۶.۱ اینچی به یک دوربین مجهز شده است.

قیمت پایه این مدل ۶۹۹ دلار خواهدبود. اپل قصد دارد با عرضه این مدل جایگاه بهتری در بازار چین به دست بیاورد اما انتظار می رود این مدل بیشتر در کشورهای دیگر به فروش برسد. این مدل به احتمال زیاد امسال رونمایی خواهد شد.

اما بر اساس تحلیل های جدید انتظار میرود تغییرات چشم گیری در آیفون های ۲۰۱۹ اتفاق خواهد افتاد از جمله دوربین سه گانه با زوم اپتیکال، حتی انتظار میرود حسگر انگشت هم در زیر صفحه نمایش توسط اپل تعبیه شود.

فعلا در حال حاضر باید منتظر آیفون های ۲۰۱۸ باشیم تا ببینیم چه تغییراتی را در مدل های جدید خود اعمال خواهد کرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *