ویدیو منتشرشده از بازی New World

کمپانی آمازون

در طی مراسم TwitchCon ۲۰۱۶، شرکت آمازون (Amazon) اعلام کرد که مشغول ساخت سه بازی ویدیویی برای رایانه‌ی شخصی است، عنوان‌هایی چون Breakaway ،Crucible و New World بودند که اولین بازی به دلایلی ساخت آن متوقف شد اما به نظر می‌رسد که عنوان سومی در مرحله تولید قرار دارد. بازی New World به عنوان اثری آنلاین با محیط سند باکس عظیم توصیف می‌شود که گیمرها در نقش سربازان آمریکایی باقدرت ماورالطبیعه ظاهر می‌شوند که امکان این را دارند که با یکدیگر و هیولاها به مبارزه بپردازند.

بازی

ویدیو لو رفته از بازی New World

بااینکه اطلاعات کوچکی از بازی درحال‌ توسعه شرکت آمازون منتشرشده است، گیم پلی این اثر اخیراً در یکی از سایت‌های پرطرفدار لو رفته است که حتی مدت زمان گیم پلی دو ساعت و یازده دقیقه بدون حتی برشی در این سایت منتشر شده است. ارزش دارد که اشاره کنیم که این بازی ساخته شرکت آمازون در مرحله نسخه‌ی آلفا قرار دارد و توسط سیستم امنیتی NDA وقتی‌ که در آن سایت منتشرشده، تحت محافظت قرارگرفته بوده است.

ابتدا ویدیو گیم پلی در کانال Discord به وسیله Google Drive لیک شده اما سپس در آن سایت دیگری در حالت یک فایل بک آپ آپلود شده است. گرچه اکنون ویدیو از سایت برداشته شده و نکته جالب اینجاست که نزدیک ۳۸۰۰ نفر ویدیو را تماشا کرده بودند. با این حال نسخه‌ ۹ دقیقه‌ای از گیم پلی در یوتیوب منتشر شده که می‌توانید در پایین صفحه تماشا کنید.

ویدیویی گیم پلی بازی Fallout 4

این اولین باری نیست که یک ویدیو از یک بازی در یک سایت غیر مربوط منتشر می‌شود. سال ۲۰۱۵، ویدیویی از گیم پلی بازی Fallout 4 در همین سایت‌ها منتشر شد و توانست هزاران نفر بیننده جذب کند که البته با درخواست شرکت ساخت بازی، ویدیو از سایت برداشته شد و وب‌سایت منتشرکننده هم مجوز پخش ویدیو را اصلاً نداشت. با توجه به خبر مربوطه، شرکت آمازون امکان پیش خرید بازی را با جوایز و اعتبار ارزشمند برای بازی بازان قرار داده است اما باید ببینیم که چه تأثیری بر انتشار یک بازی جهان باز آنلاین خواهد گذاشت. بازی New World در حال حاضر برای پلتفرم رایانه‌ی شخصی (PC) در دست‌ ساخت است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *