سامسونگ به دنبال فناوری فوق سریع شارژ گوشی هوشمند

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند گلکسی نوت را معرفی می کند. اسمارتفونی که به عنوان برترین گوشی هوشمند کره ای ها شناخته شده و همیشه مشخصات قابل توجهی دارد.

برای سال ۲۰۱۹ نیز شرکت سامسونگ به دنبال معرفی چند نسخه از گلکسی نوت ۱۰ است که باید به مدل گلکسی نوت ۱۰e، گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پرو اشاره کرد. این طور پیداست همان ساختار خانواده گلکسی اس ۱۰ در این سری نیز به کار گرفته می شود.

حال گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می دهد سامسونگ در این پرچمدار فناوری شارژ فوق سریع ۴۵ واتی را به کار می گیرد. البته پیش از آن گزارش ها به فناوری شارژ ۲۵ واتی اشاره می کردند اما حال این عدد به ۴۵ ارتقا یافته که چشمگیر است.

اگر چنین  فناوری را در گلکسی نوت ۱۰ مشاهده کنیم، بی شک این دیوایس می تواند در مدت زمان کوتاهی به شارژ ۱۰۰ درصد دست یابد و در نوع خود بی نظیر است. به هر حال جزئیات کافی نیست و نمی توان به شایعات بی اساس نیز پرداخت، از این رو باید منتظر ماند تا مشخص شود کره ای ها چه ویژگی هایی را در نظر دارند.

گلکسی نوت ۱۰ دارای نمایشگر QHD+، حافظه رم ۸ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۰، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای است.

منبع

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *