هدست های جدید HTC معرفی شدند

شرکت HTC که در دهه گذشته یک برند مطرح در صنعت تلفن هوشمند محسوب می‌شد، به تازگی از سه مدل هدست نسل جدید سری Vive Cosmo رونمایی کرده که از مشخصات بهتر و ارگونومی بالایی برخوردار هستند. با بروزنیوز همراه باشید.

سری هدست‌های جدید اچ تی سی که به عنوان Cosmos Play, Cosmos Elite و Cosmos XR شناخته می‌شوند که از طراحی قابل توجه و مشخصات مطلوبی بهره می‌برند. شرکت تایوانی سعی کرده این سه مدل را برای اقشار مختلفی توسعه دهد.

 Vive Cosmos Play

نخستین مدل  Vive Cosmos Play نام داشته که صفحه نمایش LCD با رزولوشن  ۲۸۸۰×۱۷۰۰ و زاویه دید ۱۱۰ درجه برای آن در نظر گرفته شد. بنابراین افراد قادرند محتوایی با نرخ فریم ۹۰fps را روی آن تماشا کنند.

متاسفانه Cosmos Play میکروفون داخلی ندارد اما از چهار حسگر ردیابی برخوردار است و میکروفون خارجی برای آن در نظر گرفته شد. این هدست برای تجربه بازی چون  Angry Birds VR جذاب خواهد بود. البته HTC این قابلیت را به هدست داده تا صفحه نمایش آن را ارتقا بخشد.

این هدست در یک باندل با دو کنترلر Cosmos و قیمت ۴۰۰ دلار بزودی عرضه می شود.

Vive Cosmos Elite

مدل دیگر Vive Cosmos Elite نام دارد. که بیشتر برای گیمرها توسعه یافته و حرفه‌ای تر است. این هدست از صفحه نمایش خارجی برای ردیابی بهره برده و با SteamVR می توان آن را به کار گرفت. هدست مذکور با دو کنترلر Vive، دو ایستگاه پایه ۱.۰ و هدفون داخلی به قیمت ۸۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

Vive Cosmos XR

آخرین هدست Vive Cosmos XR نام دارد. این مدل به عنوان هدست ترکیبی شناخته شده و در واقع همان Cosmos Play است. هدست دارای چهار دوربین با رزولوشن بالاتر و میدان دید ۱۰۰ درجه است.

اچ تی سی قصد داشته اطلاعات تکمیلی را در  Game Developers Conference اعلام کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *