Honor 9X هوآوی بزودی معرفی خواهد شد

هنوز چند هفته ای تا زمان معرفی رسمی گوشی هوشمند جدید آنر باقیمانده است، اما اخیرا تصویری شامل طراحی این محصول در اختیار رسانه ها قرار گرفته است که حاوی نکاتی جالب می باشد. این تصویر که توسط افشاگر معروف، ایوان بلس در اختیار رسانه ها قرار گرفته، به وضوح نشان می دهد که صفحه نمایش این دستگاه فاقد برش بوده و آنر تصمیم گرفته است که نام این دستگاه را به لیست محصولات استفاده کننده از دوربین سلفی پاپ اپ اضافه کند.

بنابر تصاویر جدید منتشر شده از طراحی این گوشی هوشمند، می توان گفت که آنر ۹ ایکس دارای یک دوربین دوگانه با چیدمان عمودی در کنار فلش LED می باشد که در سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته است. اما نکته جالب در این بخش، عدم حضور سنسور اثرانگشت می باشد، به این ترتیب پیش بینی می شود که آنر برخلاف ۸X، این سنسور را در زیر صفحه نمایش دستگاه جای داده باشد. برخی از شایعات درباره این گوشی نیز خبر از حضور سیستم شناسایی چهره می دهند که البته با توجه به انتخاب سیستم پاپ آپ برای دوربین سلفی چندان منطقی به نظر نمی رسد. چرا که بهره مندی از این فناوری نیازمند سرعت بالای دسترسی به دوربین دستگاه می باشد. به هر حال باید دید که در آینده چه اطلاعانی در این زمینه توسط آنر منتشر خواهد شد.

برطبق انتظار، آنر دکمه های تنظیم صدا و پاور دستگاه را در سمت راست قرار داده و در بخش پایینی نیز شاهد حضور پورت USB هستیم که محل شارژ و انتقال اطلاعات دستگاه حساب می شود. با توجه به شنیده ها می توان اتظار داشت که این پورت از نوع USB-Type-C باشد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *