دوربین های بی نظیر سونی

کمپانی سونی

نمایشگاه IFA 2018 در سال جاری مکانی جهت ارائه ی آخرین تکنولوژی ها و نوآوری های کمپانی های سازنده بود. اکنون کمپانی سونی هم مبادرت به ارائه ی ۲مدل دوربین کوچک و مسافرتی نوین با اسم DSC-HX99 و DSC-HX95 کرده است.

از گذشته تا به امروز به دوربین های جمع و جور به عنوان جانشین ارزان و قابل حمل جهت دوربین های DSLR نگاه می شد، حداقل تا قبل از آنکه دوربین های بدون آینه به عنوان حد وسط قابل حمل بودن و کاربرد بالا قرار گیرند. ولی، به لطف تکنولوژی های توسعه یافته امروزی، کمپانی های متعددی تلاش کرده‌اند تا محدودیت ها را پس بزنند و نوع نگاه ما را نسبت به دوربین‌های کوچک عوض کنند.

سونی

دو مدل بی نظیر HX99 و HX95

در حقیقت، چنانچه به سراغ یک دوربین کوچ جهت مسافرت های خود هستید، بایستی به شما بگوییم که سونی جدیدا در نمایشگاه IFA 2018، دو مدل در قالب HX99 و HX95 را ارائه کرده است. برطبق اظهار این کمپانی ژاپنی، سونی با افتخار از این دوربین های نوین خود یاد کرده و آن ها را جمع و جورترین دوربین های مسافرتی با توانایی زوم بالا معرفی کرده که در عین حال قادرند تصاویری با رزولوشن ۴K ثبت و ضبط کنند.
این به این معنی است که چنانچه شما جزء دوستداران عکس های سلفی هستید و قصد دارید عکس های سلفی با رزولوشن بالا و بدون انجام تنظیمات دشوار تهیه کنید، این دوربین قادر است به شکل عالی آن را برای شما انجام دهد. این دوربین ها حاوی لنز ۲۴-۷۲۰ میلی متری ZEISS Vario-Sonnar T است که از موتور پردازش تصویر BIONZ X در آن به کاربرده شده که به شکل ویژه ای تکنولوژی اش در انحصار سونی است. در جوار این موارد، حلقه کنترل قابلیت تنظیم دارد در این دوربین هم موجود است. ولی به جزء این موردها، این ۲ دوربین تاحدودی به همدیگر شباهت دارند.

بهای این دو محصول سونی

این دو مدل از نظر قیمت هم کم و بیش نزدیک به هم هستند. از لحاظ قیمتی هم مدل HX99 با بهای ۴۵۰یورو و مدل HX95 با بهای ۴۳۰یورو ارائه می شوند و پیش‌بینی می شود که این ۲ مدل از ماه اکتبر به بازار عرضه می شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *