شایعه: نسخه جدید Mafia در ماه‌های آینده معرفی خواهد شد

از انتشار آخرین نسخه Mafia زمان زیادی گذشته و طرفداران به شدت تشنه‌ی رونمایی از نسخه‌ی جدید آن هسند. اکنون بر اساس گزاش‌های منتشر شده، این نسخه به زودی معرفی خواهد شد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

به تازگی علامت تجاری جدیدی از مجموعه‌ی Mafia به ثبت رسیده است که بر اساس آن، به نظر می‌رسد که استودیوی هنگر ۱۳ (Hanger 13) در حال توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه است. همچنین منابع مختلفی نیز اعلام کردند که این نسخه به زودی معرفی خواهد شد.

به تازگی شرکت توکی گیمز (۲K Games) نیز گزارشی را منتشر کرده و اظهار داشته است که آن‌ها به زودی اطلاعاتی را از پروژه‌های جدید خود منتشر خواهند کرد که توسط استویدیوهای هنگر ۱۳ و توکی سیلیکون ویلی (۲K Silicon Valley) توسعه می‌بایند. همچنین پروژه‌ی استودیوی توکی سیلیکون ویلی نیز توسط مایکل کاندری (Micheal Condrey)، کارگردان سابق مجموعه‌ی Dead Space، رهبری می‌شود. با این تفاسیر، به نظر می‌رسد که چنین موضوعی حقیقت داشته و اینسیادری به نام شینوبی۶۰۲ (Shinobi 602) نیز به تازگی آن را تایید کرده و اظهار داشته است که در ماه‌های آینده از این پروژ‌ه‌ها رونمایی خواهد شد.

این منابع هنوز درباره‌ی پلتفرم‌های مقصد این بازی اطلاعاتی را منتشر نکردند ولی می‌توان حدس زد که این بازی برروی کنسول‌های نسل آینده منتشر خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

4 دیدگاه در “شایعه: نسخه جدید Mafia در ماه‌های آینده معرفی خواهد شد

مافیا۱و۲و۳ رو بازی کردم و از هیچکدوم خوشم نیومد و همون اولا حذفشون کردم. (:pardon:)

نسخه دومش شاهکار بود از تمام gta ها هم بیشتر بهم چسبید با اون صحنه هاش مخصوصا صحنه اخرش.

شایعه نیست و واقعیته اما مافیا مرده و گندیده و از گور بلند کردنش غیر ممکنه

۲

امین فک کنم ریبوته. اگه حقیقت داشته باشه، واقعا میشه بهش امیدوار شد

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *