خانه ای که تمام اجزای آن برعکس است

بر عکس بودن خانه و اجزای آن

خانه هایی که امروزه ساخته می شوند همه دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشند اما شاید هیچ کدام به اندازه خانه ای که برعکس طراحی و ساخته شده است برای شما عجیب نباشد.
شاید شما هم همانند هر کودکی آرزوی رفتن به خانه ای را داشته باشید که همه وسایل آن به صورت چپه هستند و وسایل خانه به خانه چسبید باشند، برای دسترسی به آن ها باید بر قدرت جاذبه غلبه کنید همچنین می توانید بر روی سقف خانه راه برید بدون آنکه نیاز باشد قوانین جاذبه را زیر سوال ببرید. این ویژگی ها سبب شده تا هر کسی علاقه به حضور و عکس گرفتن در همچین خانه ای را داشته باشد که تنها باید ۵ دلار برای دیدن این خانه پرداخت کند.

تمام وسایل این خانه از جمله تخت و کمد و وسایل آشپزخانه به روی زمین این خانه چسبیده اند و همچنین در مورد طراحی خارجی آن هم باید متذکر شویم که به جای کف، سقف این خانه بر روی زمین قرار دارد که نمای جالبی را برای بازدیدکنندگان به وجود آورده است و در داخل هم ریزترین اجزای خانه مانند شیشه سس و میوه ها به وسایل چسبیده اند و دسترسی به آن ها به آسانی خانه های معمولی و یا به اصطلاح کلاسیک نیست.

شما می توانید به این خانه بروید و با گرفتن عکس های متنوع که بسیار جالب است آن را به دوستانان نشان و تعجب آن ها بر انگیزید چرا که خوابیدن و نشستن در صندلی های آن باید زحمت زیادی بکشید و چند نفر باید شما را کمک کنند تا بتوانید بر نیروی جاذبه غلبه کنید.

امیدواریم از مطلب لذت برده باشید، در ادامه می توانید ویدیوی این خانه شگفت انگیز را مشاهده نمایید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

با بروزنیوز همیشه بروز باشید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *