بازی موبایل Diablo Immortal

کمپانی بلیزارد

نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۸ با ارائه ی عناوین شناخته‌ ای از مانند World Of Warcraft ،Overwatch ،Diablo ،Warcraft و Destiny به شکل رسمی شروع شد. برعکس تصور علاقه مندان که انتظار داشتند بلیزارد پروژه Diablo جهت رایانه های شخصی (بازی نوین یا بازسازی ورژن قدیمی) را ارائه کند، این کمپانی آمریکایی یک بازی موبایل را ارائه کرد: Diablo Immortal.

بازی

تاریخ عرضه بازی Diablo Immortal

همچنان زمان ارائه ی Diablo Immortal معلوم نشده‌ است ولی اطلاع داریم که این بازی جهت اندروید و iOS در دسترس خواهد بود. نکته دیگر این که کاربران اندروید قادرند در حال حاضر جهت دریافت این بازی به وسیله ی گوگل پلی پیش‌ ثبت‌ نام انجام دهند و جزء نخستین اشخاصی باشند که Diablo Immortal را تجربه می‌ کنند. همینطور افرادی که پیش ثبت‌ نام می‌ کنند در آزمایش های بتای آینده کمپانی داده می‌ شوند و از جوایز داخل بازی هم استفاده کنند.

جزئیات بازی

چنانچه از علاقمندان سری Diablo باشید صددرصد علاقه دارید بدانید که داستان این بازی در فواصل وقایع بازی‌ های Diablo II: Lords of Destruction و Diablo III رخ می‌ دهد. سریعآً بعد از این که فرشته بزرگ تایرائیل «سنگ جهان» که به وسیله ی بال فاسد شده‌ بود را شکست، بشر بایستی با عواقب او دست و پنجه نرم کند. گویا قطعه‌ هایی از سنگ جهان فاسد شده زمین را آلوده کرده‌ اند و موجودات اهریمنی را به سوی خود جذب کرده‌ اند که تلاش می کنند از قدرت این سنگ بهره ببرند و انسان ها را به بردگی بکشند.

Diablo Immortal یک بازی در سبک MMOARPG (اکشن RPG چند نفره آنلاین در سایز عظیم) است، به این معنا که با گشت و گذار در دنیای بازی بازیکنان دیگر را رویت می کنید. ولو قادرید به آن‌ ها بپیوندید تا با هم به اعماق سیاهچاله‌ های خطرناک بروید.

شما قادرید در قالب یکی از شش کلاس شخصیتی این بازی یعنی بربر، جنگجو، شکارچی شیاطین، راهب، ساحر و جادوگر بازی کنید که هر یک قدرت‌ ها و قابلیت های خود را دارند. برطبق اظهار بلیزارد کلاس‌ های قابل بازی بیشتر در آپدیت‌ های آتی به بازی افزوده خواهد شد. بلیزارد درباره ی هدایت بازی ادعا می‌ کند که « گذار از موس و کیبورد یا دسته به صفحه لمسی موبایل به نوعی طراحی شده که تماماً طبیعی، آسان و لذت بخش باشد.» همینطور انتظار مقدار بسیاری loot legendary را داشته باشید تا به کمک آن‌ ها شخصیت خود را قوی‌ تر کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *