کارگردان فیلم Sonic The Hedgehog از طرفداران برای خلق رکورد تشکر کرد

فیلم Sonic The Hedgehog با رکوردشکنی در افتتاحیه کار خود را آغاز کرده است و توانسته بیشترین فروش در بازه‌زمانی افتتاحیه را در میان آثار اقتباسی از بازی‌های ویدئویی برای خود کند. با بروزنیوز همراه باشید.

جف فولر (Jeff Fowler)، کارگردان فیلم Sonic The Hedgehog، از طرفداران برای خلق رکورد جدید در افتتاحیه آخرین هفته تشکر کرده است. هفته گذشته فیلم Sonic The Hedgehog توانست با ۵۷ میلیون دلار فروش به پرفروش‌ترین افتتاحیه آخر هفته در میان آثار اقتباسی از بازی‌های ویدئویی تبدیل شود.

این مقدار فروش برای فیلم Sonic فراتر از انتظارات بوده است و توانست بعد از مدت‌ها از شروع سال ۲۰۲۰، به گیشه‌های هالیوود حس و حال دوباره‌ای بدهد. فیلم‌های دیگری نیز در سال جاری به اکران رسید که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم Birds of Prey اشاره کرد که نتوانست طبق انتظارات عمل کند و موفقیت چشم‌گیری در گیشه‌ها بدست نیاورد.

از ویژگی‌های مثبتی که باعث موفقیت فیلم Sonic The Hedgehog در گیشه‌ها شده است؛ ژانر خانواده‌ پسند  آن در میان آثاری با سبک و سیاق بزرگسالانه است. به نظر می‌رسد فیلم Sonic The Hedgehog بتواند تا اکران انیمیشن Onward به موفقیت‌های خود در گیشه ادامه دهد.

از جمله بازیگران و ستارگان مطرح سینما که در این فیلم حضور دارند می‌توان به بن شوارتز (‌Ben Schwartz) در نقش سونیک و جیم کری (Jim Carrey) در نقش دکتر ایوو روبوتنیک اشاره کرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سینما
  • کارگردان فیلم Sonic The Hedgehog از طرفداران برای خلق رکورد تشکر کرد