بازی The Forest

Endnight Games

جدیدا استودیوی غیروابسته Endnight Games تاریخ منتشر کردن ورژن پلی‌ استیشن ۴ بازی The Forest در سبک‌ وحشت و بقا را معیین کرد. بازی The Forest در سبک وحشت و بقا جهت نخستین بار در سال۲۰۱۴ به شکل دسترسی سریع (Early Access) جهت رایانه های pc انتشار داده شد. منتشر کردن این عنوان با بازخورد‌های مثبت و جالبی روبه رو بود و در آخر باث منتشر شدن ورژن کامل بازی در آپریل۲۰۱۸ شد. استودیوی اEndnight Games مبتکر بازی چند ماه قبل اظهار کرد این عنوان به تازگی جهت دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ هم انتشار داده خواهد شد. از آن هنگام تا امروز اساسی ترین پرسش دوستداران این سبک در مورد تاریخ منتشر کردن ورژن پلی استیشن ۴ این عنوان است.

game

نسخه جدید بازی The Forest

جدیدا به تازگی استودیوی Endnight Games احضار کرد که عنوان The Forest در تاریخ ۶نوامبر۲۰۱۸ جهت کنسول پلی استیشن۴ وارد بازار می شود. همینطور در ادامه اظهار کرد که ورژن پلی استیشن۴ این بازی مضمون بیشتری در قیاس با ورژن کامپیوترهای شخصی خواهد‌ داشت. آنا ترخووا، یکی از اعضای اصلی استودیو اEndnight Games در این مورد اظهار کرد که این مضمون حاوی بخش چند نفره می شود که شما و دوستانتان قادرید به عنوان ۴پدر در آن نقش آفرینی‌ کنید و به دنبال بچه های گمشده تان بروید.

The Forest داستان پدر و پسری را نقل می کند که پی حادثه ای هواپیمای آن ها در شبه جزیره‌‌ای سقوط می کند. پس از سقوط هواپیما شما بایستی در جایگاه پدر، درحالی که جهت زنده ماندن کوشش می کنید به جستجوی کودکانتان بپردازید. چه بسا مثل همیشه شما در جزیره تنها نیستید و بومیان بسیاری در آن ناحیه وجود دارند و همیشه در طی بازی با کمین کردن و حمله‌ به سوی شما در تکاپو هستند تا شکارتان کنند.

تاریخ عرضه

عنوان The Forest تا به امروز فقط جهت کامپیوترهای شخصی انتشار داده شده است و امروز قادرید جهت تهیه آن اقدام کنید. همانگونه که گفته شد این بازی در تاریخ ۶ نوامبر (۱۵ آبان) برای کنسول پلی استیشن۴ به بازار عرضه می شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *