استون مارتین DB11 Shadow Edition معرفی شد

شرکت استون مارتین به تازگی نسخه خاصی از خودرو کوپه دوست داشتنی DB11 را به عنوان DB11 Shadow Edition معرفی کرد که تنها در ۳۰۰ دستگاه تولید خواهد شد. با بروزنیوز همراه باشید.

خودرو تازه معرفی شده DB11 Shadow Edition در حقیقت همان DB11 بوده که با پیکربندی رنگی تیره و تاریک همراست. DB11 چهار سال از معرفی و عرضه آن به بازار می‌گذرد و تاکنون استون مارتین نسل بعدی را معرفی نکرد.

نسخه Shadow Edition به همان پیشرانه هشت سیلندر پرتوان DB11 مجهز است و در طراحی ظاهری آن تغییر خاصی حاصل نشد. به جز اینکه کابین داخلی کاملا به رنگ مشکی بوده و رینگ ۲۰ اینچی مشکی هم برای DB11 Shadow Edition تدارک دیده شد.

DB11 استون مارتین در نسخه سایه شب

آینه بغل و سقف نیز به رنگ مشکی بوده اما یکی از نکته‌های قابل توجه، بدنه سفید رنگ یا مشکی بوده که مشتریان می‌توان یکی از آنها را انتخاب کنند. طراحی اسپرت DB11 در این مدل نیز قابل ملاحظه است و جذابیت همیشگی را داراست.

در کابین داخلی از صندلی و برخی بخش‌ها از جنس آلکانترا بوده و برخی بخش‌های دیگر از جنس چرم ساخته شده است. در بخش فنی DB11 V8 Shadow Edition دارای موتور هشت سیلندر ۴.۰ لیتری توربودوقلو ۵۰۳ اسب بخاریست  که در کمتر از ۴ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد.

قیمت این نسخه ۲۲۲ هزار دلار اعلام شده و تنها ۳۰۰ دستگاه از آن به تولید می‌رسد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت استون مارتین مراجعه کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *