افشا اطلاعات جدید از گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ

شرکت سامسونگ هر سال با معرفی گلکسی نوت سعی دارد، علاقمندان به گوشی های هوشمند دارای قلم را به این محصول حرفه ای جلب کند. هر ساله سری نوت با ویژگی های برجسته و مشخصاتی برتر از سایر اسمارتفون های سامسونگ از راه می رسند.

برای سال ۲۰۱۹ نیز قرار است شاهد معرفی چند مدل از گلکسی نوت باشیم که به عنوان سری گلکسی نوت ۱۰ شناخته می شوند. مدل هایی که هر یک دارای مشخصات خاص خود بوده اما در بحث مشخصات اصلی و طراحی احتمالا شبیه به یکدیگر هستند.

به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می دهد سامسونگ درصدد است از باتری و صفحه نمایش بزرگتر در محصولات جدید بهره گیرد. آخرین اطلاعات نشان می دهند گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰پرو با نمایشگر ۶.۲۸ و ۶.۶ اینچی QHD+ از راه می رسند.

گلکسی نوت ۱۰ با باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری

همچنین باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری دیگر ویژگی آنها خواهد بود تا ظرفیت بالاتری نسبت به نسل پیشین پیدا کنند. گذشته از آن حافظه رم ۱۲ یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی یا ۱ ترابایتی، دوربین های ۶۴ یا ۴۸ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای و برخی دیگر اشاره کرد.

شایان ذکر است که گلکسی نوت ۱۰ در آگوست امسال همچون سال های قبل رونمایی خواهد شد. اما دقیقا مشخص نیست چه مشخصات سخت افزاری را باید در آن مشاهده کنیم. تا به حال شایعات بسیاری منتشر شد که نمی توان به آنها اشاره کرد. پیش بینی می شود بیشتر اطلاعات افشا شده صحت داشته باشند، زیرا هر سال پیش از رونمایی چنین بوده و اطلاعاتی آشکار می شود که بعدها شاهد تبدیل این اطلاعات به حقیقت هستیم.

به هر حال جزئیات کافی نیست و نمی توان به گزارش های بی اساس نیز اشاره داشت. شایان ذکر است که مدل های میان رده جدید سری گلکسی A نیز توسط کره ای ها بزودی و پیش از گلکسی نوت ۱۰ معرفی می شوند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *