رکوردشکنی بازی Counter-Strike: Global Offensive بعد از ۸ سال

بازی Counter-Strike: Global Offensive توانسته بعد از ۸ سال باری دیگر رکورد بیشترین کاربران همزمان را بشکند. با بروز نیوز همراه باشید.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که: «می‌شود اثری بعد از چند سال همچنان رکوردشکنی کند؟»در جواب باید گفت:‌«بله.» در حالی که انتشار بازی Counter-Strike: Global Offensive به سال ۲۰۱۲ بر می‌گردد، اما این اثر توانسته در سال ۲۰۲۰ بازیکنانی به مراتب بیشتر از سال‌های اولیه بعد از انتشار داشته باشد.

در جدیدترین رکوردشکنی و آماری که از تعداد بازیکنان همزمان این اثر منتشر شد مشخص شده است که در تاریخ ۱ مارچ، ۹۲۴ هزار و ۴۵ نفر در حال تجربه همزمان بازی بوده‌اند. این میزان طی ۲۴ ساعت گذشته بیشتر نیز شده است، به طوری که میانگین بیشترین کاربر همزمان با توجه به آمار‌های Steamcharts، توانسته به ۹۲۵ هزار و ۹۹۰ نفر برسد.

دسرسی به بازی Counter-Strike: Global Offensive از دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی برای کاربران استیم (Steam) رایگان شده است و شاید همین عامل باعث رشد چشمگیر تعداد بازیکنان آن شده ست.

همچنین به نظر می‌رسد مسابقات ۵۰۰ هزار دلاری بازی CS:GO که طی روزهای اخیر برگزار شد نیز روی افزایش تعداد کاربران این بازی بی تاثیر نبوده است.

البته تنها بازی‌های رایگان در حال رکوردشکنی در میزان کاربران همزمان نیستند؛ بازی Rainbow Six: Siege نیز اخیرا توانست بعد از گذشت ۵ سال از عرضه، رکورد ۱۸۰ هزار کاربر همزمان را به ثبت برساند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *