رونمایی برابوس از پیکاپ غول پیکر ۸۰۰Adventure XLP

شرکت برابوس یکی از تیونرهای مطرح آلمانی بوده که همیشه سعی داشته به تیونینگ محصولات مرسدس بنز بپردازد. حال به تازگی خودرو AMG G 63 مرسدس را تیونینگ کرده و به مدل Brabus 800 Adventure XLP درآورده است. با بروزنیوز همراه باشید.

محصول تازه معرفی شده برابوس یک گزینه فوق العاده برای ماجراجویی در کوهستان و دیگر شرایط خارج جاده‌ای است. مدلی با شش چرخ و به عنوان سگمنت پیکاپ که براساس AMG G 63 مرسدس توسعه یافته است.

سری مدل‌های G-Wagen مرسدس از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند و در سال ۲۰۱۸ شرکت مرسدس بنز با معرفی نسل جدید این مدل، موجب شادی طرفداران شد. Brabus 800 Adventure XLP در ساختار خود همان AMG G 63 بوده و به پیشرانه قدرتمند ۴.۰ لیتری هشت سیلندر ۷۸۹ اسب بخاری مجهز شد.

یکی از برجسته‌ترین ویژگی این خودرو سیستم تعلیق portal-axle است که موجب افزایش ارتفاع چشمگیر از سطح زمین شد. رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی جذابیت قابل توجهی به Brabus 800 Adventure XLP بخشیده است.

Brabus 800 Adventure XLP هیولا ۷۰۰ اسب بخاری

در داخل کابین به طور استاندارد صفحه نمایش دیجیتالی و برخی ویژگی‌های مدرن از قبل وجود داشته اما این بار برابوس با افزودن تریم چرم و آلکانترا قهوه‌ای، Brabus 800 Adventure XLP را به یک مدل لوکس و پریمیومی تبدیل کرده است. برخی بخش‌های داخل این خودرو از جنس فیبرکربن و آلومینیوم بوده که در ظاهر آن تاثیر چشمگیری داشته است.

نسخه First Edition با قیمت ۶۲۷ هزار دلار قابل خرید است و حداکثر سرعت این پیکاپ تنومند به ۲۴۰ کیلومتربرساعت می‌رسد. به گفته برابوس، ۸۰۰ Adventure XLP در کمتر از ۴.۸ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت برابوس مراجعه کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *