Honor Magic 2 دستاورد جدید هوآوی

برند آنر که از برندهای تابعه هواوی است، به تازگی با ارائه ی گوشی هوشمندی که تجهیز به پردازنده نوین هواوی کرین۹۸۰ است به دسته اوپو و ویو ملحق خواهد شد. این کمپانی در اوایل آگوست و قبل از نمایشگاه IFA در تیزری گوشی هوشمند هواوی آنر مجیک ۲ را معرفی کرده بود و امروز به صورت رسمی تیزر مربوط به عرضه این گوشی را منتشر کرده است. به اطلاعات زیادی در این تیزر اشاره‌ای نشده است و تنها می‌دانیم که این گوشی در همان تاریخی که نوبیا X به بازار خواهد آمد یعنی ۳۱ اکتبر (۹ آبان) عرضه خواهد شد. علاوه براین در تیزر به این نکته اشاره شده که طراحی گوشی هوشمند هواوی آنر مجیک ۲، باریک بوده و به‌واسطه بهره‌مندی از یک دوربین سلفی با مکانیسم کشویی، تقریبا از یک نسبت صفحه نمایش به بدنه ۱۰۰ درصد بهره خواهد برد.

هواوی

دوربین سلفی با مکانیسم کشویی

البته خاطر نشان می‌شود که هواوی اولین یا حداقل دومین کمپانی نیست که از مکانیسمی کشویی برای دوربین سلفی گوشی خود استفاده می‌کند و پیش‌تر این نوع طراحی را در ویوونکس و اوپو Find X شاهد بوده‌ایم اما به نظر می‌رسد که هواوی در استفاده از این تکنولوژی کمی متفاوت عمل کرده و می‌توان به‌صورت دستی نیز دوربین سلفی آنر مجیک ۲ را باز کرد.

مدیرعامل آنر، ژائو مینگ در مصاحبه‌ای اخیرا اعلام کرده است که مکانیسم کشویی دوربین سلفی هواوی آنر مجیک ۲ چند ویژگی هوش مصنوعی (AI) را دربرخواهد داشت اما به جزئیات بیشتری اشاره‌ نکرده است.

قابلیت ها

براساس اخبار و گزارشات قبلی خاطر نشان می‌شود که هواوی آنر مجیک ۲ دقیقا مشابه هواوی میت ۲۰ از پردازنده کرین ۹۸۰ بهره خواهد برد و همچنین مجهز به یک اسکنر اثرانگشت ادغام شده در صفحه نمایش خواهد بود. انتظار می‌رود که هواوی آنر مجیک ۲ با آرایش دوربین سه گانه در پنل عقب، به بازار بیاید و ظرفیت باتری بالایی داشته باشد. این گوشی از تکنولوژی شارژ فوق سریع ۴۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *