Valve بعد از بازی Half-Life: Alyx به ساخت دنباله های بیشتر خواهد پرداخت

به نظر می‌رسد بازی Half-Life: Alyx می‌تواند مقدمه‌ای برای شروع عصر جدید این مجموعه باشد. با بروز نیوز برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.

شرکت Valve بعد از مدت‌ها باری دیگر مجموعه بازی Half-Life را زنده کرده است. بازی Half-Life: Alyx قسمت جدید از مجموعه بزرگ و شکوهمند بازی Half-Life است. البته این بازی قرار است روی گجت‌های واقعیت مجازی منتشر شود. اما به نظر می‌رسد شرکت Valve نمی‌خواهد با این اثر باری دیگر پرونده این مجموعه را ببندد.

در مصاحبه‌ای که توسعه‌دهنده شرکت Valve، رابین واکر (Robin Walker) با رسانه Game Informer داشته است از بازی Alyx و بازگشت دوباره شرکت Valve به توسعه بازی گفته است و امیدوار است که این قسمت آخرین بازی از مجموعه نباشد.

واکر می‌گوید:

« افرادی در تیم هستند که برای اولین بار از طریق بازی Alyx روی این مجموعه کار می‌کنند و خیلی‌ها امیدوار هستند که (این بازی) آخرین کارشان نخواهد بود. ما مطمئنیم که بازی Half-Lie: Alyx بازگشت ما به این دنیا است، نه پایان‌ آن. »

بازی Half-Life: Alyx

در این مصاحبه از واکر درباره گمانه‌زنی‌های به وجود آمده در بازی Half-Life: Episode 2 نیز پرسیده شده است. اینکه آیا  قرار است قسمت جدید به آن‌ها جواب دهد یا خیر. اگر چه جواب واکر قطعی نیست اما می‌گوید:

« اینکه بازیکنان قبل از شروع بازی Half-Life: Alyx سری به رویداد‌های بازی Half-Life: Episode 2 بزنند ایده بدی نیست. »

سازندگان بازی Half-Life معتقدند که باید با یک نوآوری جدید این مجموعه را زنده کرد. به طور حتم عرضه بازی Half-Life: Alyx روی گجت‌های واقعیت مجازی یک نوآوری به حساب می‌آید و تمایل تیم برای ادامه ساخت بازی نیز به وضوح حس می‌شود.

بازی Half-Life: Alyx در تریخ ۴ فروردین ۱۳۹۹ ( ۲۳ مارچ )  برای گجت واقعیت مجازی SteamVR و همچنین Valve Index منتشر می‌شود. باید منتظر ماند و دید که آیا این اثر می‌تواند باری دیگر انقلابی در سبک خود ایجاد کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *