اپل و کسب سود بیشتر از بخش گجت پوشیدنی

طبق گزارشاتی که منتشر شدند، سود فروش حاصل  از لوازم شرکت اپل از جمله ایرپادها و ساعت‌های اپل‌واچ‌، از دیگر‌ محصولات این کمپانی مانند کامیپیوترها و تبلت‌ها در سال آینده، بیشتر خواهد بود.

در واقع در سال پیش‌رو امکان دارد شاهد محبوبیت بیشتر اینگونه لوازم پوشیدنی نسبت به آیپدها و دستگاه‌های مک باشیم و به مرور زمان می‌توانند بخش اعظم سود محصولات اپل را مختص خود کنند.

از آنجایی که کمپانی اپل اطلاعات سود و فروش خودش را به صورت عمومی منتشر نمی کند، وب‌سایتAbove Avlon  دست به کار شده و با طراحی یک نمودار توسط اطلاعاتی که از میزان فروش و الگوی بازار این شرکت بدست آورده، توانسه‌است که ارقامی را تخمین بزند و یک نمونه مناسب از آن تهیه کند. با توجه به تخمین‌های صورت گرفته توسط این وب‌سایت، اپل فروش سالانه ۷۰ میلیونی در بخش محصولات پوشیدنی داشته‌ و نرخ افزایش سود ۶۰ درصدی را تجربه کرده‌است.

اگر فروش کلی محصولات اپل را در نظر بگیریم، از هر پنج گجت فروخته شده، یک محصول جزو دسته پوشیدنی‌ها می‌باشد. اگر از سود جداگانه اپل از گران کردن قیمت‌های اپل‌واچ‌ها و ایرپادها بگذریم، رشد فروش ایرپادها به تنهایی حدود ۸۰ درصد محاسبه شده‌است.

محصولات پوشیدنی اپل شامل موارد زیادی هستند و فقط به ایرپادها و اپل‌واچ ها ختم نمی‌شوند، اما لوازم جانبی و هوم‌پادها در فروش این دسته از محصولات چندان سودآور نبوده و میزان سود کمتری نسبت به اپل‌واچ و ایرپادها داشته‌اند.

در مقیاس بزرگ‌تر، فروش این دو محصول طبق تحلیل‌های انجام شده چیزی حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیون دستگاه بوده‌است، که رقم بسیار زیادی برای گروه محصولات پوشیدنی محسوب می‌شود.

اضافه بر این، با توجه به میزان سودی که اپل در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۸ داشته‌است، تخمین زده شده که در مدت مشابه در سال ۲۰۱۹ با در آمد ۲ میلیاردی، در رتبه دوم فروش بعد از بخش خدمات قرار گرفته است. با تمامی این‌ اوصاف،‌ شرکت اپل قصد دارد تغییراتی در بازاریابی خود ایجاد کند و محصولات پوشیدنی را گسترش دهد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *