نسل جدید آیفون اپل با نام آیفون ۱۱ معرفی شد

شرکت اپل در نهایت پس از مدت ها انتظار نسل جدید آیفون را تحت عنوان آیفون ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس رونمایی کرد. اسمارتفون هایی که شباهتی در بخش جلو به نسل قبل دارند اما در بخش عقب کاملا متحول شدند.

نخست باید به آیفون ۱۱ اقتصادی پرداخت. این گوشی هوشمند دارای دو لنز در عقب بوده که همگی ۱۲ مگاپیکسلی هستند و از پردازنده قدرتمند A13 بایونیک قدرت می گیرد. حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی از گزینه های پیکربندی آن است. همچنین از فناوری های پیشرفته تصویربرداری برخوردار است و نقطه عطف دوربین آن قابلیت تصویربرداری آهسته دوربین سلفی است.

همچنین باید به اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتمز اشاره کرد و از چیپ جدید U1 برای پهنای باند شبکه بالا بهره می گیرد. در سوی دیگر دو مدل آیفون ۱۱ پرو دارای صفحه نمایش بسیار روشن Super Retina XDR هستند که شدت روشنایی آنها به ۱۲۰۰ نیت می رسد. نسخه استاندارد نمایشگر ۵.۸ اینچی دارد و نسخه بزرگتر به نمایشگر ۶.۵ اینچی تجهیز شده است.

همچنین باید به پردازنده A13 شش هسته ای قدرتمند با گرافیک قوی و دوربین سه گانه پیشرفته ۱۲ مگاپیکسلی در عقب این اسمارتفون ها اشاره کرد. عمر باتری در آیفون ۱۱ یک ساعت بیشتر از نسل قبل است اما در آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس عمر باتری بین ۴ تا ۵ ساعت بیشتر است.

اپل در نظر دارد آیفون ۱۱ را در گزینه رنگی سفید، مشکی، قرمز، زرد، سبز، سفید و آبی با قیمت پایه ۶۹۹ دلار عرضه کند. اما نسخه های آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس با قیمت ۹۹۹ و ۱۰۹۹ دلار در رنگ نقره ای، خاکستری، سبز و طلایی عرضه می شوند. تمامی مدل ها از ۱۳ سپتامبر برای پیش خرید دردسترس قرار گرفته و از ۲۰ سپتامبر راهی بازار می شوند.

منبع

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *