نویسنده سریال Lord of the Rings خواستار عدم ارسال نمونه برای وی شده است

نویسنده سریال Lord of the Rings که از آن می‌توان به عنوان موردانتظارترین پروژه تاریخ تلویزیون یاد کرد؛ خواسته جالبی از طرفداران این سریال داشته است. با بروزنیوز همراه باشید.

جدیدترین پروژه شبکه آمازون (Amazon)، سریال Lord of the Rings، را می‌توان جزو موردانتظارترین پروژه‌های تاریخ تلویزیون یاد کرد. با اینکه لیست بازیگران سریال منتشر شده است؛ اما هنوز ارسال نمونه کار برای تیم سازنده فیلم متوقف نشده است و افرادی به دنبال ایفای نقش در سریال حتی در قالب شخصیت‌های کوچک هستند.

سریال Lord of the Rings نویسندگان زیادی خواهد داشت. از جمله آن‌ها می‌توان به  گلنیس مولینز (Glenise Mullins) اشاره کرد که خواسته جالبی از تمام طرفداران داشته است. او می‌گوید:

« من مطمئنم که آن‌ها بزرگ هستند و اعتقاد دارم که بسیار با استعدادند.  و من واقعا اشتیاقتان را درک می‌کند، اما باز هم می‌گویم که من دخالتی در (گزینش) بازیگران ندارم. »

از دیگر نویسندگان این فیلم می توان به گنیفر هاتچنسون (Gennifer Hutchinson) اشاره کرد که در سریال Breaking Bad نیز حضور داشته است. او نیز از این توییت حمایت کرده ست.

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به جوزف ماول (Joseph Mawle) اشاره کرد. اگر از طرفداران سریال Game of Thrones باشید به طور حتم ایفای نقش آن در شخصیت بنجن استارک (Benjen Stark) را به یاد دارید.

سریال Lord of the Rings قرار است به سراغ عصر دوم برود. به عبارتی دیگر صد‌ها سال قبل از وقایع فیلم The Hobbit و فیلم The Lord of the Rings به تصویر خواهد کشیده شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سینما
  • نویسنده سریال Lord of the Rings خواستار عدم ارسال نمونه برای وی شده است