رده‌بندی سنی فیلم Mulan مشخص شد

دیزنی اخیرا قسمت جدید فیلم Mulan را رده‌‌بندی سنی کرده است. فیلمی که به نظر می‌رسد قرار نیست بازسازی کودکانه از قسمت‌های پیشین باشد. با بروزنیوز همراه باشید.

از دیزنی (Disney) می‌توان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در بازسازی انیمیشن‌ها و فیلم‌های قدیمی دانست. حال این شرکت در تازه‌ترین اقدام خود، قسمت جدید فیلم Mulan را در ایالات متحده آمریکا رده‌بندی سنی کرده است.

زمان زیادی تا اکران فیلم Mulan نمانده است و انتشار رده‌بندی سنی آن انتظارات از این فیلم را دگرگون کرد. به معنای دیگر می‌توان گفت که فیلم Mulan اولین اثر لایو اکشن دیزنی است که توانسته رده‌بندی سنی PG-13 را دریافت کند.

دیزنی طی سال‌های گذشته آثار لایو اکشن زیادی را بازسازی کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم Aladdin، انیمیشن The Lion King و دیگر آثار اشاره کرد که اغلب آن‌ها رده‌بندی‌های سنی PG و یا G را دریافت کرده‌ بودند. فیلم Mulan اولین اثر از دیزنی است که پس از فیلم Pirates of the Carbbean: Dead Men Tell No Tales در سال ۲۰۱۷، قرار است رده‌بندی سنی PG-13 را دریافت کند.

دیزنی جزو شرکت‌هایی است که بیشتر اقدام به ساخت پروژه‌های خانوادگی می‌کند. البته فیلم Deadpool از این قاعده استثنا است. اما رده‌بندی سنی دیگر آثار این شرکت از PG-13 بالاتر نمی‌رود.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به لیو ییفی (Liu Yifei) اشاره کرد که به عنوان شخصیت اصلی داستان به ایفای نقش می‌پردازد.

فیلم Mulan در تاریخ ۸ فروردین ۱۳۹۹ (۲۷ مارس ۲۰۲۰) راهی سینما خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *