انتشار بازی Dying Light 2 تاخیر خورد

در روزهای گذشته بازیهای مختلفی تاخیر خوردند و از جمله باید به سایبرپانک ۲۰۷۷ اشاره کرد. در این بین به تازگی بازی Dying Light 2 هم با تاخیر مواجه شد و تا تاریخ نامشخصی با تاخیر مواجه گشته است.

یکی از بازی های هایی که قرار است در انتهای چرخه فعالیت کنسول های نسل هشتم راهی بازار شود، Dying Light 2 نام دارد. روند ساخت این عنوان به دنبال موفقیت های عالی نسخه قبلی خود شروع شده و استودیوی تک لند در حال حاضر روی توسعه آن مشغول به کار است. بازی دایینگ لایت ۲ که تا پیش از امروز قرار بود در بهار سال جاری میلادی برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی عرضه شود، حال با تاخیر روبه‌رو شده و سازندگان به تازگی تاریخ انتشار آن را تغییر داده اند.

آقای پاول مارکوکا ، مدیرعامل استودیوی تک لند  در تازه ترین بیانیه خود ضمن عذرخواهی از طرفداران، اعلام کرده که عرضه بازی Dying Light 2 به ماه های آینده موکول شده است. به گفته وی، سازندگان برای اینکه بازی مطابق انتظار بازیکنان ظاهر شود، به زمان بیشتری نیاز دارند تا مشکلات و ایرادات جزئی آن را برطرف کنند. به همین خاطر، انتشار این عنوان به احتمال قوی دست کم چند ماه عقب افتاده و انتظار می رود که بازی در اوایل تابستان به دست بازیکنان برسد.

متاسفانه مارکوکا تاریخ جدید را مشخص نکرده و احتمالا در E3 2020 مشخص می شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *