ماشین جدید و جذاب هوندا

کمپانی هوندا

از زمان ارائه ی هونداS660 در سال۲۰۱۵ تا امروز، آمریکایی ها چشم به آن سمت سواحل دوخته اند تا این ماشین اسپرت جذاب را به چشم ببینند. هونداS660، یک اسپرت کامپکت ویژه ی بازار ژاپن است. در حالی که شایعه ها درباره ی ورود این ماشین به بازار آمریکا داغ شده است، خودروساز ژاپنی سعی کرد تا به این گمانه زنی ها تمام شود. روز قبل، هوندا از کیت بدنه نوین S660 را معرفی خواهد کرد، که شکل آن را خیلی مدرن و زیبا می کند.

هوندا

هوندا S660 نئوکلاسیک

این کیت بدنه که S660نئوکلاسیک اسم گذاری شده است، برطبق یک ماشین مفهومی است که جهت نخستین بار در سال۲۰۱۶ در نمایشگاه ماشین ژاپن رونمایی شده است. طرحریزی این مدل خیلی شباهت به هاچ بک کلاسN-One Kei  دارد، بیش تر این تشابه به چراغ های گرد، جلو پنجره مشبک پلاستیکی سیاه و شکلی با تقلید از مدل های قبلی بر می گردد. در پیشرفت کیت بدنه هونداS660 نئوکلاسیک، جهت ساده بودن ظاهر طراحی به مقدار کم از قطعه های کروم بهره گرفته شده است.

کیت بدنه هونداS660 نئوکلاسیک به غیر از سادگی، کامل می باشد، این کیت با سپر، کاپوت، گلگیر، جلو پنجره و چراغ های نوین ارائه خواهد شد. همه ی این قطعه ها از فایبرگلاس تولید شده اند، ولی نکته اصلی این که، اغلب لوازم بدنه بی رنگ هستند. چنین چیزی از هوندا با سابقه ی خوب در عرصه ی رنگ آمیزی، خیلی عجیب به نظر می‌آید. ه بسا احتمالا بشود با درخواست مشتری، این قطعه ها را به رنگ مورد نظر در آورد.

بهای این محصول بی نظیر

ورژن پایه هونداS660 با بهایی کمتر از ۱۸،۰۰۰دلار جهت خریداران ژاپنی در دسترس قرار دارد. واضح است کیت بدنه هوندا S660نئوکلاسیک با درنظر گرفتن به مواد مورد مصرف، خیلی ارزان نیست. هزینه نخست این کیت در نرخ ارز فعلی، تقریبا ۱۱،۵۰۰دلار است  با این وجود، مشتری های جدی و علاقه مند هوندا حاضر هستند جهت چنین محصول بی نظیر  پول خرج کنند. علاقه مندان قادرند تا اوایل مهر ماه۹۷ صبر کنند و با شروع زمان سفارش، آن را آماده کنند. با این وجود همچنان هم اخبار معتبری از احتمال ورود هونداS660 نئوکلاسیک به آمریکا یا مابقی بازارهای خارج از ژاپن در دست نیست و احیانا آمریکایی ها همچنان بایستی منتظر باقی بمانند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *