نسل هشتم فولکس واگن Golf GTI در ژنو رونمایی می شود

شرکت فولکس واگن یکی از برندهای بزرگ صنعت خودروسازی محسوب شده که تاکنون محصولات متعددی را در بازار معرفی و عرضه داشته است. به تازگی مشخص شد که نسل جدید Golf GTI بزودی معرفی خواهد شد. با بروزنیوز همراه باشید.

شرکت آلمانی فولکس واگن هر سال در نمایشگاه بین المللی ژنو حضور یافته و به معرفی جدیدترین محصولات خود می‌پردازد. در اواخر سال ۲۰۱۹ بود که نسل هشتم هاچ بک محبوب گلف رونمایی شد.

خودرویی که نه تنها چهره جدیدی پیدا کرد، بلکه کابین داخلی مدرن و با فناوری‌های جدید برای آن در نظر گرفته شد. حال به تازگی این برند مشخص کرده که قصد دارد در ژنو ۲۰۲۰ از نسل هشتم نسخه GTI گلف رونمایی به عمل آورد.

نسل هشتم فولکس واگن Golf GTI در راه است

این مدل براساس همان گلف نسل هشتمی توسعه یافته و انتظار داریم پیشرانه قدرتمندتری برای آن در نظر گرفته شود. طبق تصویر رندر شده این مدل دارای مه شکن‌های نقطه‌ای پنج گانه بوده و جذابیت بیشتری در طراحی ظاهری خواهد داشت.

به نوعی فولکس واگن قصد دارد، یک مدل اسپرت و قدرتمندتر از Golf اخیرا معرفی شده، ارائه دهد. جزئیات بیشتری در کار نیست و نمایشگاه ژنو در مارس امسال برگزار خواهد شد. چیزی تا رونمایی باقی نمانده و عرضه  نسل هشتم فولکس واگن Golf GTI احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ انجام خواهد گرفت.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *