گفته می‌شود Verizon پیکسل ۴a و پیکسل ۵ را در شبکه خود نخواهد فروخت

گزارش شده است که شرکت ورایزون (Verizon) قصد دارد برای فروش گوشی‌های هوشمند سری پیکسل گوگل در شبکه خود برنامه‌ای داشته باشد. این گزارش هیچ دلیلی از این تصمیم ارائه نمی‌دهد اما گمانه زنی می‌کند که فروش ضعیف سری پیکسل می‌تواند یکی از دلایل این امر باشد. با بروز نیوز همراه باشید.

مطابق این گزارش، شانس حضور پیکسل ۴a به شبکه ورایزون در حال حاضر در اصل صفر است. اکنون حتی اگر این شرکت تصمیم به تغییر نظر خود گرفته باشد، هیچ زمان دیگری برایش نمانده است. شرکت Verizon با وجود داشتن وقت کافی در صورت تصمیم‌گیری برای تغییر نظر خود، قصد حفظ پیکسل ۵ را در شبکه خود ندارد.

شرکت Verizon حامی انحصاری Pixels بود که از پیکسل اصلی تا پیکسل ۳ شروع می‌شد. همچنین از پیکسل ۳a و پیکسل ۴ در شبکه خود پشتیبانی می‌کرد. با توجه به قدرت بازاریابی و تعداد فروشگاه‌های موجود در ایالات متحده، این شرکت باید سهم نسبتاً خوبی را در فروش کلی پیکسل در ایالات متحده داشته باشد.

شرکت Verizon احتمالاً جای پیکسل را با تلفن‌های هوشمند OnePlus جایگزین خواهد کرد زیرا شایعاتی مبنی بر حضور اسمارت فون‌های دیگری در شبکه خود در سال جاری وجود دارد. عدم حفظ تلفن‌های پیکسل آینده در شبکه شرکت Verizon، ضرر اصلی کسب و کار برای گوگل است و احتمالاً منجر به کاهش فروش پیکسل حتی نسبت به پیش خواهد شد. همچنین شرکت ورایزون تقریباً تأیید می‌کند که این تلفن‌ها فروش خوبی ندارند و گوگل واقعاً باید تکلیف خود را با تلفن‌های هوشمند پیکسل نسل آینده مشخص کند. از دست دادن Verizon به عنوان شریک تجاری می‌تواند گوگل را مجبور کند در بخش سخت افزار تلفن همراه خود که حتی پس از چهار سال در اجرای آن شکست خورده، به دنبال چاره‌ای بیندیشد.

اما شرکت ورایزون هر‌گونه قطع ارتباط و همکاری با شرکت گوگل را رد کرده و اینگونه به این اخبار واکنش نشان داده:

گزارش های مربوط به توقف فروش اسمارت فون‌های پیکسل توسط گوگل حقیقت ندارد و ورایزون مشتاقانه با گوگل ‌به ادامه همکاری می‌پردازد و منتظر است تا مجموعه جدید این دستگاه‌ها را وارد بازار کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *