هوآوی به دنبال نوآوری بیشتر در محصولات

رن ژنگفی موسس هواوی اعلام کرد که شرکت هواوی علی رغم مشکلات و تحریم ها همچنان رو به جلو حرکت می کند و در رابطه با فرمان اجرایی دونالد ترامپ این سخنان را ایراد کرد. ما هرگز نمی توانیم مانعی برای اقدامات آمریکا باشیم. ما سعی می کنیم که کارمان را به نحو احسن انجام دهیم و در حال حاضر با بسیاری از شرکت ها آمریکایی کار می کنیم. رشد و توسعه ما در طول ۳۰ سال نتیجه همکاری های دوجانبه ما با شرکت های آمریکایی است. ما از شرکت هایی مانند  IBM, Exchanger ‌ خدمات مشاوره ای دریافت می کنیم. بسیاری از شرکت های آمریکایی در زمان تحریم ها از ما پشتیبانی کردند.

موسس هواوی در این کنفرانس خبری سخنان خود را این چنین ادامه داد:

کشور آمریکا کشوری قانون مند است و همه به قانون احترام می گذارند. اکنون سرنوشت ما به سرنوشت شرکت های آمریکایی گره خورده است. همه ما در اقتصاد سهم به سزایی داریم و این نتیجه حاصل چندین دهه تلاش و رابطه با شرکت های آمریکایی است. این روابط هرگز با یک کاغذ گسیخته نخواهد شد.

در این همایش خبری در مورد نحوه عرضه محصول بحث های مطرح شد. موسس هوای گفت:

ما هرگز با کمبود تراشه و محصول مواجه  نخواهیم شد. حتی اگر همکاران بین المللی ما تراشه ها را در اختیار ما قرار  ندهند مشکلی نخواهیم داشت و می توانیم خودمان تراشه تولید کنیم.

رن ژنگفی معتقد است که براساس موافقت دولت واشنگتن می توانیم با شرکت های آمریکایی تجارت کرده و از شرکت های آمریکایی تراشه ها را خریدار ی کنیم.

ایشان معتقدند که شاید شرکت های آمریکایی به سختی موافقت نامه را جلب می کنند ولی ما هزاران راه حل داریم. براساس این موافقت نامه می توانیم با شرکت های آمریکایی تجارت کنیم. ما می توانیم یک جامعه اطلاعاتی مورد نیاز بشریت را ایجاد کنیم. دوست داریم با دنیا در ارتباط باشیم.

رن ژنگفی راجع به دلیل تحریم هواوی بیان کرد که ما دقیقا از طرز تفکر سیاستمداران آمریکایی بی خبریم. کمپین های تحریم نباید شرکت هواوی را هدف قرار دهد. در هر صورت ما از آمریکاییان جلو هستیم.

موسس هواوی در مورد اختلالات بازار فناوری اطلاعات گفت:

شرکت اروپایی از شرکت های آمریکایی تبعیت نخواهند کرد. ما با اکثر شرکت های آمریکایی رابطه داریم. با توجه به پتانسیل آنهاست که به مشتریان خودمان خدمات رسانی می کنیم. ما ظرفیت تولیدی بسیار بالایی داریم و قرارگرفتن در لیست تحریم از عزم ما نخواهد کاست. ما در همه مناقصه ها شرکت می کنیم.

سرعت پیشرفت ما هرگز کم نخواهد شد ما نسبت به سال گذشته در سه ماهه اول امسال ۳۹ درصد رشد داشتیم. نرخ رشد ما در ماه آوریل ۲۵ درصد بود و حتی کمترهم نخواهد شد. تحریم های آمریکا هرگز مانعی برای ما نیست و ما رو به جلو حرکت می کنیم.

رن ژنگفی این چنین ادامه داد:

فناوری ۵G دنیا را متحول خواهد کرد. هواوی در این بخش بسیار پیشرفت کرده و تحریم های آمریکا در این بخش کارساز نیست. رقبای هواوی نمی توانند در مدت دو تا سه سال به هواوی برسند. شرکت هواوی یکی از برجسته ترین شرکت ها در حوزه فناوری است و اکنون بیش از ۲۶ مرکز تحقیقاتی را در سراسر جهان راه اندازی که بیش از ۱۲۰شیمیدان و ۸۰۰ فیزیکدان و ۷۰۰  ریاضیدان در این مراکز مشغول به کارند. ما همه امتیازهای ۵G را به ثبت رسانده ایم و ۲۷درصد این امتیازات به شرکت هواوی تعلق دارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *