بازی Cyberpunk 2077 برای پلتفرم GeForce Now در دسترس خواهد بود

استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) چندی پیش عنوان کرد بازی آخر خود را با نام Cyberpunk 2077، برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد کرد. با بروزنیوز همراه باشید.

همانطور که اطلاع دارید این بازی بسیار موردانتظار و محبوب است بنابراین بسیاری از بازی‌بازان تمایل دارند تا حتما Cyberpunk 2077 را تجربه نمایند. شایعاتی مبنی بر انتشار این بازی برای گوگل استدیا نیز وجود دارد اما از سمت مجموعه‌ی سازنده تایید نشده است. اما امروز خبری مبنی بر انتشار این بازی برای پلتفرم جدید جیفورس نو (GeForce Now) منتشر شد.

کارت گرافیک سفارشی برای Cyberpunk 2077

 

همانطور که اطلاع دارید دو روز پیش خبری مبنی بر طراحی و ساخت مدلی ویژه از گرافیگ‌های سری جی‌فورس برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد. قطعا یکی از مهم‌ترین عناوین دنیای بازی‌های ویدئویی که هنوز منتشر نشده Cyberpunk 2077 است. بازیی که کیانو ریوز بازیگر محبوب و بزرگ سینما در آن نقش آفرینی می‌کند.

عنوان یاد شده در تاریخ ۲۷ام شهریور ( ۱۷ سپتامبر ) با تاخیر منتشر خواهد شد. همکاری دو کمپانی بزرگ نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای بازی است. تصاویر منتشر شده از محیط این بازی که با گرافیک GeForce RTX 2080 Ti گرفته شده‌اند همگی موجب حیرت ما شدند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *