درز اطلاعات جدید از شیائومی CC9e

CC9e جدیدترین تولید شرکت شیائومی در زمینه گوشی های هوشمند می باشد که اخیرا اطلاعات جدیدی از آن به بیرون درز کرده است. به نظر می رسد که شرکت چینی شیائومی در نظر دارد که در روزهای آینده یک سری جدید از گوشی های هوشمند را با نام CC به لیست تولیدات خود اضافه کند. اولین عضو از خانواده Cc را نیز گوشی های هوشمند CC9 و CC9e تشکیل می دهند که گویا مدل e نسبت به مدل پایه از مشخصات ضعیف تری استفاده کرده و طبیعتا قیمت مناسب تری را نیز دارد. تا به امروز رندرهایی از این محصولات در اختیار رسانه ها قرار داده شده بود، ولی با فاش شدن بخشی از مشخصات فنی این دستگاه ها می توان انتظار داشت که خیلی سریع با آن ملاقات کنیم.

براساس گزارش های منتشر شده می توان گفت که گوشی هوشمند شیائومی CC9e دارای ۴ گیگابایت حافظه رم بوده و در کنار ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی به کاربران ارائه خواهد شد. اما نسخه CC9 از سخت افزاری قدرتمندتری بهره برده و به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی مجهز گردیده است. اینگونه که منابع مطلع به رسانه ها خبر داده اند، گویا شیائومی تصمیم دارد که نسخه ضعیف تر از این گوشی را با قیمت ۲۳۲ دلار به دست مشتریان برساند. البته که کاربران برای داشتن نسخه بالاتر از آن می توانند چیزی در حدود ۳۱۹ دلار هزینه کنند.

تا به امروز رندرهایی از این دستگاه توسط رسانه ها و افراد مختلف در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، اما هیچ یک از آن ها به مذل دستگاه اشاره ای نکرده اند، با این حال انتظار می رود که هر دو عضور از CC9 از یک طراحی مشابه بهره مند شده و تفاوت های آنان به قسمت های فنی محدود شود. برخی از شایعات اینگونه بیان داشته اند که CC9e به یک نمیاشگر ۵.۹۷ اینچی از نوع AMOLED مجهز شده است که می توان وضوح تصویر فول اچ دی پلاس را ارائه دهد. همچنین چیپست اسنپ دراگون ۷۱۰ کوالکام در کنار ۴ گیگابایت قلب تپنده دستگاه را تشکیل خواهند داد. اما نسخه قوی تر این محصول به اسنپ دراگون ۷۳۰ و ۶ گیگبایت رم مجهز خواهد شد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *