لپ تاپ ZenBook Pro Duo ایسوس محصولی ارزنده

شرکت ایسوس هر سال نسل جدیدی از لپ تاپ های خود را معرفی می کند که با مشخصات برجسته و ویژگی های بزرگی همراه هستند. محصولاتی که در نوع خود بی نظیر بوده و باید آنها را مدلی خاص تلقی کرد.

در این بین به تازگی در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۹ از لپ تاپ منحصربفرد ZenBook Pro Duo رونمایی کرد. نوت بوکی که به صفحه نمایش دوگانه مجهز بوده و باید آن را مدلی برجسته و متفاوت از دیگر محصولات ایسوس دانست.

زیرا این لپ تاپ از صفحه نمایش اولیه ۱۵ اینچی اولد ۴K و ثانویه ۱۴ اینچی IPS با وضوح ۴K برخوردار است که افراد می توانند همچون یک صفحه نمایش لمسی روی آن به انجام طراحی پرداخته یا آن که کارهای مالتی مدیا و دیگر موارد را انجام دهند. گذشته از آن در بحث سخت افزاری ایسوس بهترین ها را روی این مدل تعبیه کرده تا تجربه کاربری کاملی رقم زند.

نخست باید به پردازنده شش هسته ای Core i9-9980HK نسل جدید اینتل و دیگری تراشه گرافیکی GForce RTX2060 با ۶ گیگابایت حافظه ویدئویی اشاره کرد. چنین مشخصاتی نشان می دهد که ZenBook Pro Duo یک مدل معمولی نیست و نباید آن را در دسته لپ تاپ های معمول بازار قرار داد.

ایسوس قابلیت هایی را در این مدل جای داده که موردتوجه حرفه ای ها صنعت قرار گیرد. همچنین باید به حافظه رم ۳۲ گیگابایتی هم اشاره کرد که مشخصه بزرگی برای این محصول شرکت تایوانی محسوب می‌شود. به گفته این شرکت ZenBook Pro Duo یک لپ تاپ کامل است که در سه ماهه سوم سال جاری با قیمت تعیین نشده روانه بازار می شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *