XPS 15 جدید دل با ویژگی های بهبودیافته

شرکت دل را می توان یکی از برندهای برجسته تولیدکننده لپ تاپ دانست. این شرکت به تازگی در کامپیوتکس ۲۰۱۹ تایوان محصول جدید خود را به نام XPS 15 جدید رونمایی کرده که مدلی ارتقایافته تر از قبل است.

XPS 15 جدید دارای طراحی هیبریدی داشته و به پورت USB-C نیز مجهز است که اجازه می دهد پاور این لپ تاپ نیز از همین بخش باشد. بنابراین می توان شارژ سریعی را در XPS 15 2019 مشاهده کرد. گذشته از آن باید به پردازنده نسل نهمی شش هسته ای Core i9 اینتل، تراشه گرافیکی مستقل GeForce GTX 1650 انویدیا با عملکرد بالاتر نسبت به GTX 1050 Ti نسل قبلی، صفحه نمایش ۴K اولد InfinityEdge با شدت روشنایی ۵۰۰ نیتی از مشخصات دیگر ایکس پی اس ۱۵ دل است.

به گفته دل این لپ تاپ با نمایشگر ۱۰۸۰ پیکسلی نیز عرضه می شود و عمر باتری در این نسخه به ۲۲ ساعت می رسد. به لطف شبکه Killer AX1650، از وای فای ۶ نیز پشتیبانی به عمل می آورد. حافظه رم ۶۴ گیگابایتی، حافظه SSD با ظرفیت ۲ ترابایتی مشخصه های کامل این نوت بوک هستند. این شرکت اعلام کرده XPS 15 جدید در نسخه ای با صفحه نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی قیمت پایه ۹۹۹ دلاری داشته و در نسخه اولد نیز با قیمت ۱۸۹۹ دلار بزودی عرضه می شود.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت دل مراجعه کنید.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *