فیس بوک برای ضبط صدایتان هزینه می‌پردازد!

این شرکت پنجشنبه اعلام کرد که فیس بوک به برخی از کاربران برای ضبط صدا هزینه ای می‌پردازد که برای بهبود فناوری تشخیص گفتار استفاده می‌شود. این اقدام پس از آن صورت گرفت که فیس بوک و همچنین آمازون، اپل، گوگل و مایکروسافت با گوش دادن و رونویسی ضبط صدا برای بهبود سیستم های تشخیص گفتار و بدون اطلاع رسانی قبلی به مشتریان در مورد این کار گرفتار شدند. با بروز نیوز همراه باشید.

فیس بوک به شما امکان می‌دهد ضبط صدا را به عنوان بخشی از یک برنامه‌ی جدید با عنوان “Pronunciations” در market research Viewpoints خود ایجاد کنید. اگر واجد شرایط شرکت در این برنامه باشید، فیس بوک می‌گوید شما قادر خواهید بود عبارت “Hey Portal” را رکورد کنید و همچنین نام خانوادگی یک دوست را از لیست دوستان خود ضبط کنید. شما می‌توانید این کار را با نام های حداکثر ۱۰ دوست انجام دهید و باید هر جمله را دو بار ضبط کنید.

شما می‌توانید ۵ دلار برای ایجاد رکوردها بدست آورید!

با این حال، فیس بوک مبلغی را برای رکورد‌های شما پرداخت نمی‌کند.اگر یک مجموعه رکورد را تکمیل کنید، در برنامه Viewpoints 200 امتیاز کسب می‌کنید و تا زمانی که حداقل ۱۰۰۰ امتیاز کسب نکنید، نمی‌توانید در برنامه Viewpoints پول کسب کنید. البته فقط از طریق پی پل این امکان وجود دارد که پاداش ۵ دلاری را کسب کنید.با در نظر گرفتن این تفاسیر اما، فیس بوک می‌گوید ممکن است به کاربران این امکان داده شود تا حداکثر پنج مجموعه رکورد را انجام دهند، بنابراین پتانسیل بردن ۱۰۰۰ امتیاز و دریافت حقوق وجود دارد.

فیس بوک اینطور اعلام کرده است که کاربران ضبط کننده صدا به پروفایل Facebook خود وصل نمی‌شوند و این شرکت فعالیت Viewpoint‌ها را در Facebook یا سایر خدمات متعلق به این شرکت بدون اجازه به اشتراک نمی‌گذارد.

برنامه Pronunciations در دسترس کاربران آمریکایی بالای ۱۸ سال قرار خواهد داشت که بیش از ۷۵ دوست فیس بوک دارند.فیس بوک می‌گوید که این برنامه به مرور اجرایی می‌شود، بنابراین بلافاصله در دسترس همه‌ی کاربران نخواهد بود. با توجه به گفته این کمپانی اگر این نرم افزار در دسترس شما قرار گرفته باشد، لازم نیست برای ظاهر شدن آن به صورت پاپ آپ  برنامه‌ی Viewpoints را آپدیت کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *