ساخت قسمت ویژه سریال Friends برای شبکه HBO Max به صورت رسمی تایید شد

بعد از گمانه‌زنی‌های فروان، بازیگران و سازندگان سریال Friends بر سر ساخت یک قسمت ویژه از این سریال به توافق رسیدند. با بروزنیوز همراه باشید.

شایعات زیادی پیرامون ساخت قسمت ویژه از سریال محبوب و پرطرفدار Friends طی چند ماه گذشته به گوش می‌رسید. تنها چیزی که باعث تکذیب این شایعات می‌شد؛ راضی نبودن ستارگان این سریال برای ساخت ویژه آن بود. حال به نظر می‌رسد بازیگران این سریال سرانجام با ساخت قسمت ویژه از سریال Friends به توافق رسیده‌اند.

این خبر را متیو پری (Matthew Perry) که  طرفداران سریال Friends آن را با نام چندلر بینگ (Chandler Bing) می‌شناسند؛ در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد. او با انتشار عکسی که متعلق به سریال Friends بود نوشت:‌ «اتفاق می‌افتد.»

سریال Friends را می‌توان جزو موفق‌ترین و پرطرفدارترین سریال پخش شده از تلویزیون طی طول تاریخ آن دانست. سریالی که پخش آن از سال ۱۹۹۴ آغاز و تا سال ۲۰۰۴ ادامه یافت.  شاید جالب باشد بدانید که قسمت پایان این سریال چیزی حدود ۵۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بیننده در آمریکا داشته است.

سریال Friends طی سال‌های گذشته توسط شبکه اینترنتی نت‌فلیکس (Netflix) خریداری شد که طبق آمار‌ها، دومین برنامه پربیننده سال ۲۰۱۸ این شبکه در آمریکا بوده است.

بنا به گفته رسانه Variety، هرکدام از بازیگران برای ایفای نقش در این قسمت چیزی حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار دریافت خواهند کرد.

هنوز تاریخ دقیقی از زمان پخش این قسمت ویژه منتشر نشده است؛ اما شایعاتی پیرامون پخش این قسمت همزمان با افتتاح شبکه اینترنتی HBO Max به گوش می‌رسد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سریال
  • ساخت قسمت ویژه سریال Friends برای شبکه HBO Max به صورت رسمی تایید شد