بهترین اوپراتورهای ارائه دهنده اینترنت موبایل مشخص شدند

هفته گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه‌اندازی سایتی به‌نام نت‌سنج‌پلاس (netsanjplus.ir) برای مشاهده‌ پوشش و کیفیت اینترنت کشور خبر داد. وزیر ارتباطات در این راستا اعلام کرد که این کار برای اولین بار در دنیا انجام می‌شود. با بروزنیوز همراه باشید.

باتوجه به اعلام وزیر ارتباطات، این وزیر جوان مدعی شد که ایران به‌عنوان اولین کشور؛ بعد از عرضه این سامانه به سازمان جهانی مخابرات، این سایت را راه اندازی کرده است. امکانات این سایت در لایه‌های متفاوتی دسته بندی می‌شود؛ تست کیفیت و دسترسی اینترنت همراه، اینترنت پرسرعت (ADSL) و اینترنت بی‌سیم (TD-LTE) در سراسر کشور از جمله ویژگی‌های نت‌سنج‌پلاس است. کاربران در هر نقطه‌ای با سامانه «نت سنج پلاس» می‌توانند وضعیت و مقدار پوشش ۳G و ۴G اپراتور‌های مختلف را در همان نقطه ببینند.

همراه اول پیشتاز و رایتل دوم

با مراجعه به وب‌سایت نت‌سنج‌پلاس و پس از مشخص کردن موقعیت مکانی، می‌توان وضعیت اینترنت آن منطقه را در اپراتور‌های مختلف به‌صورت تقریبی مشاهده کرد.  بررسی و تحلیل آمار رسمی حوزه ارتباطات که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شده است، نشان می دهد که اپراتور همراه اول از نظر تعداد مشترکین، سهم بازار و ضریب نفوذ، بالاترین رتبه را در میان سایر رقبایش در کشور دارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *