عدم عرضه نینتندو سوییچ جدید در سال ۲۰۱۹

 نینتندو سوییچ به قدری محبوبیت پیدا کرده است که در زمینه فروش در رقابت با کسنول های ایکس باکس مایکروسافت و پلی استیشن سونی بسیار موفق عمل کرده و توانسته که لقب پرفروش ترین کنسل ماه های اخیر را به خودش اختصاص دهد. این آمار فروش به اندازه ای جذاب شده که اخیرا کارشناسان سخن از تولید دو نسخه جدید نینتندو سوئیچ به میان آورده اند. شایعات موجود حکایت از این داشت که احتمالا نینتندو از دو نسخه لایت و ارتقاع یافته از کنسول بازی محبوب خود رونمایی کند. اگر چه این حرف ها تنها در حد شایعه عدی محسوب می شد، روز گذشته این شرکت ژاپنی از نسخه ای کوچک تر با عنوان نینتندو سوئیچ لایت پرده برداری کرد که دارای قیمت ۱۹۹.۹۹ دلاری است.

با به حقیقت پیوستن فرضیه ساخت نسخه ارزان تر و کوچک تر از نینتندو سوئیچ، انتظارها برای ساخت نسخه ارتقا یافته نیز بالاتر رفت. اما مدیر ارشد شعبه آمریکای شرکت نینتندو، آقای داگ بوزر با انجام مصاحبه ای با وب سایت CNET آب پاکی را بر روی دست مشتاقان این کنسول ریخت و اعلام کرد که نینتندو سوئیچ لایت تنها مدل عرضه شده در سال جاری میلادی بوده و کاربران منتظر هیچ نسخه جدیدی از آن نباشند. به این ترتیب هرگونه احتمال عرضه مدل ارتقا یافته از کنسول فعلی یا ارائه مدلی دیگر از ان حداقل تا پایان سال ۲۰۱۹ به صورت رسمی تکذیب شد.

البته که آقای بوزر تنها ارائه نسخه ای دیگر از کنسول بازی نینتندو سوئیچ را برای امسال تکذیب کرد، پس به هیچ وجه شایعات موجود به صورت کلی تکذیب یا تایید نشد. به همین دلیل احتمال این وجود دارد که همین لحظه نیز این شرکت در حال توسعه کنسول های احتمالی باشد، فقط زمان ارائه آن را مشخص نکرده است. از طرفی با توجه به این که مایکروسافت در تعطیلات ۲۰۲۰ از کنسول ایکس باکس اسکارلت رونمایی خواهد کرد، به نظر می رسد که شرکت های نینتندو و سونی نیز به دلایل تجاری از نسل جدید کنسول های خود رونمایی کنند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *