کریستین بیل نقش منفی فیلم Thor: Love and Thunder را ایفا خواهد کرد

کریستین بیل (Chrisitian Bale) نیز به فیلم Thor: Love and Thunder اضافه شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با بروز نیوز همراه باشید.

کریستین بیل  بی‌شک جزو بهترین هنرمند حال حاضر سینمای جهان است. به طور حتم ایفای نقش‌های شگفت انگیز او را طی چند سال اخیر دیده‌اید. کریستین بیل نشان داده است که می‌تواند دقیقا به چیزی که نقش خواهان آن است تبدیل شود. اگر شخصیت مورد بازی چاق باشد، او چاق می‌شود؛ اگر لاغر باشد، او لاغر می‌شود.

حال در جدیدترین اطلاعاتی که از فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شده است؛ کریستین بیل به عنوان بازیگر نقش اصلی و منفی فیلم انتخاب شده است.

البته پیش از این شایعاتی مبتنی بر اضافه شدن او به تیم بازیگری فیلم به گوش می‌رسید؛ که حال به صورت رسمی تایید شد.

تسا ثامپسون (Tessa Thompson)، یکی از ستارگان فیلم، در گفتگو با ET درباره فیلم Thor 4 و نقش کریستین بیل در این فیلم گفت:

« کریستین بیل قصد دارد که شخصیت شرور (Villian) فیلم را ایفا کند که خارق العاده‌ است. من فیلم‌نامه را خواندم. نمی‌تواند چیز زیادی به شما بگویم. حرف‌های مهیجی بین ناتالی (Natalie) و من رد و بدل خواهد شد. تایکا (Taika) در حال نوشتن و کارگردانی است. برخی از چهره‌های آشنا و  افراد جدید وارد ترکیب می‌شوند. »

از جمله بازیگران فیلم Thor: Love and Thunder می‌توان به کریس همسورث (Chris Hemsworh) در نقش خدای تندر و ثور و ناتالی پورتمن (Natalia Portman) در نقش جین فاستر (Jane Foster) اشاره کرد.

در کمیک کام (Comic Con) سال ۲۰۱۹، به صورت رسمی اعلام شد که این فیلم در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ (۵ نوامبر ۲۰۲۱) به اکران خواهد رسید.

فیلم Thor: Love and Thunder جزو فاز چهار دنیای سینمایی مارول است و قرار است به زودی فیلم Black Widow، فیلم The Eternals و فیلم Spider-Man 3 نیز به اکران برسند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سینما
  • کریستین بیل نقش منفی فیلم Thor: Love and Thunder را ایفا خواهد کرد