موبایل Pixel 3 XL

موبایل Pixel 3 XL

روز قبل کاربر تیزنگر، عکس هایی را به دست تحریریه‌ی وب‌سایتMobileSyrup رساند که در آن ها شخصی در حال بهره بردن از موبایل Pixel 3 XL مشاهده می‌شد. این عکس که گویا در یکی از متروهای Torontoگرفته شده است، مدل مشکی رنگ پیکسل ۳ ایکس‌ ال را به نمایش می گذارد. شخصی که موبایل Pixel 3 XL را در دست داشت، در حال چت کردن در whatsApp بود و در عکس های زیر، نام او و چت هایش edite شده‌ است.

این عکس های غیررسمی نوین همانند خیلی از شایعه ها پیشین مربوط به این موبایل، بیان می‌کند که google در پرچمدار نوینش از ناچ (بریدگی نمایشگر) در پهلوی دوربین سلفی دوگانه بهره برده است.

Pixel 3 XL

 

در عکس های انتشار داده شده، قادرید ساعت و نوتیفیکیشن ها را در طرف چپ ناچ ببینید، همین طور در ظاهر در طرف راست ناچ، موردهایی مثل باتری، سیگنال و چه بسا آیکون مرتبط به قرار گرفتن گوشی برروی وضعیت ویبره، به چشم می خورند. به غیر از این، در قسمت پایین طرف چپ ال سی دی، یک فلشی که به سمت پایین مشاهده می شود.

تصاویر پشت موبایل

در زیر قادرید عکس هایی از پشت موبایل را هم ببینید:

Pixel 3 XL

به دلیل بودن دست این شخص برروی موبایل، مشاهده ی جزئیات بخش پشتی Pixel3 XL کمی دشوار است. با این‌ وجود به وضوح می شود مشاهده کرد که در این smartphone از دوربین اصلی یگانه بهره برده شده است.قبل تر عکس دیگر از این موبایل پخش شده بود و گفته می شد که مرتبط به Pixel 3 XL است که در ادامه قادرید ببینید:

Pixel 3 XL

کمپانی Google

جدیدا شایعه هایی بسیاری در مورد با موبایل هوشمند نوین Google در اینترنت منتشر شده‌ است که از بین آن ها می‌ شود به بهره بردن از نمایش  OLED LG، استفاده از نسبت تصویر ۱۹ به ۹، نسبت نمایشگر به بدنه ی ۸۵%، وجود بلندگوهای استریو در پنل جلویی و نبود جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کرد. همین طور جدیدا در فیلمی غیر رسمی، این موبایل با دوربین سلفی سه‌گانه مشاهده شده است.

نظر شما در مورد چیست؟ به‌نظر شما google در Pixel 3 XL از دوربین اصلی یگانه بهره برده است؟

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *