رونمایی مرسدس از کانسپت جدید Vision Mercedes Simplex

شرکت مرسدس بنز طی رویداد Design Essentials 2019 از یک کانسپت منحصربفرد جدیدی رونمایی کرد. این خودرو مفهومی که Vision Mercedes Simplex نام دارد، به یادمان خودروهای یک قرن اخیر مرسدس ساخته شده و طراحی برگرفته از اتومبیل های اوایل دهه ۱۹۰۰ دارد.

مرسدس می گوید Vision Mercedes Simplex ادای احترامی به محصولات تاریخی این شرکت است. در واقع کانسپت مورد اشاره الگوبرداری شده از خودرو سال ۱۹۰۱ مرسدس با قدرت ۳۵ اسب بخاری است.

 

این شرکت افزود که Vision Mercedes Simplex ترکیبی از گذشته و آینده است که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. این طراحی نشان می دهد که چگونه مرسدس می تواند محصولاتی ایجاد کند که تلفیقی از گذشته و آینده هستند. در استانداردهای طراحی شبیه به میباخ کانسپت است و از جمله باید به فرمان و المان های ظاهری آن اشاره کرد.

چهار چرخ بزرگ آزاد اطراف خودرو را فراگرفته و یک کابین بدون سقف و درب هم قابل مشاهده است. طراحی ظاهری Vision Mercedes Simplex بسیار مینیمالیستی بوده و مشخص نیست آیا مرسدس برنامه ای برای تولید آینده آن دارد یا خیر. البته ساختار نشان می دهد تنها یک نمونه کلکسیونی بوده و قرار نیست به تولید برسد.

یکی از بخش های جالب این کانسپت بسته شدن کاپوت آن با بند چرمی با لوگو طلایی مایل به برنزی مرسدس است. در مجموع باید به تحسین کانسپت Vision Mercedes Simplex پرداخت.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *