انتشار اطلاعاتی از سرفیس لپ تاپ ۳

تاکنون برخی مشخصات سرفیس پرو ۷ فاش شد و حال گزارشی انتشاریافته که به سرفیس لپ تاپ ۳ اشاره می‌کند. به گزارش وب سایت WinFuture ، ردموندی‌ها می‌خواهند در ماه اکتبر سرفیس لپ تاپ ۳ با صفحه نمایش ۱۵ اینچی معرفی کنند. در نسل فعلی سرفیس لپ تاپ مایکروسافت از صفحه نمایش ۱۳.۵ اینچی بهره گرفته و استفاده از پنل ۱۵ اینچی می‌تواند با ارتقا سخت افزاری نیز همراه باشد.

این ابعاد دقیقا مشابه سرفیس بوک ۲ است و چندان تفاوتی نخواهد داشت. گفته می‌شود سرفیس لپ تاپ ۳ از صفحه نمایش ۱۵ اینچی با نسبت ابعاد ۳:۲ بهره می‌برد. در باقی مشخصات تفاوت چندانی با نسل قبل نخواهد داشت. مورد دیگری که درباره سرفیس لپ تاپ ۳ مشخص نیست، ویژگی‌های سخت افزاری آن است. پیدا نیست آیا برند ردموندی می‌خواهد یک رقیب XPS 15 دل معرفی کند یا خیر.

اگر ردموندی‌ها از گرافیک اختصاصی و پردازنده قدرتمند در کنار صفحه نمایش ۱۵ اینچی پروضوح برای سرفیس لپ تاپ ۳ استفاده کند، می‌تواند رقیب سرسختی برای مک بوک پرو و دیگر مدل‌های رقیب باشد. حتی می‌توان آن را یک مدل دیگر از سرفیس بوک در طراحی متفاوت هم دانست. شرکت مایکروسافت از ابتدا سرفیس لپ تاپ را به عنوان یک نوت بوک مقرون به صرفه که رقیبی برای مک بوک ایر است، معرفی کرد. از این رو بعید به نظر می‌رسد شاهد استفاده از بهترین سخت افزارها در آن باشیم، جز آن که سخت افزار معقول و قابل قبولی در نسل جدید مورد استفاده قرار گیرد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *