رونمایی لوتوس از سوپراسپرت جدید Evija

شرکت لوتوس در سال های اخیر توسط جیلی خریداری شد و در این بین از آن مدت شاهد تحول بزرگی در عملکرد برند بریتانیایی هستیم. حال پس از گزارش ها و شایعات متعدد در نهایت سوپراسپرت جدید خود را به نام Evija رونمایی کرد.

Evija در طراحی شباهتی به محصولات فراری دارد اما در بخش عقب بسیار خیره کننده است و از چراغ های پروانه ای بهره می برد. فضای داخل کابین آن نیز آینده نگرانه و مملو از کلیدهای تنظیماتی است.

لوتوس با کانسپت سوپراسپرت جدید Evija نشان داد که می خواهد چه نوع سبک طراحی را برای محصولات بزرگ آینده خود در نظر گیرد. البته در اخباری مرتبط لوتوس می خواهد بزودی اولین کراس اوور را معرفی کند.

این شرکت کرده تا به حال تنها تولید کوپه دو درب را در کارنامه داشته و تمایلی به تولید دیگر مدل ها نداشت. اما جیلی با خریداری آن قدرت مالی بسیاری به این شرکت داده و در این بین لوتوس می تواند با قدرت بیشتری پروژه های بزرگ اجرا کند. پروژه هایی که با مدل ها و سگمنت هایی همراه است که تاکنون مشاهده نشده و در این بین باید این مدل الکتریکی را خودرو برجسته دانست.

لوتوس تنها ۱۳۰ مدل از این خودرو را تولید کرده و در سال ۲۰۲۰ عرضه می دارد. محدوده حرکتی آن به ۴۰۰ کیلومتر می رسد و در ۱۲ دقیقه به شارژ ۱۰۰ درصد باتری خواهد رسید. قیمت نهایی سوپراسپرت جدید ۱.۷ میلیون پوند بوده و برای پیش خرید ۲۵۰ هزار پوند باید پرداخت شود.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت لوتوس مراجعه کنید.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *