گزینه رنگی جدید وان پلاس ۷تی در راه است

طبق اعلام ، شرکت وان پلاس برنامه هایی برای نسخه Pro وان پلاس ۷ تی دارد که اواخر همین هفته اعلام خواهند شد. به گفته یکی از آشکارسازان صنعت؛  گوشی آینده در قالبی جدید و با رنگ “آبی مه” عرضه خواهد شد.

آنچه به نظر می رسد این است که آشکارساز بخشی از تلفن را فاش کرده است که رنگ های مختلف را دربرمی گیرد. با این که ما نمی دانیم طراحی گوشی چه شکلی خواهد بود  (حداقل به طور رسمی) اما ظاهراً شبیه به  OnePlus 7Pro خواهد بود ، یعنی اکثر تغییرات مربوط به سخت افزار است.

این گوشی در مقابل OnePlus 7T قرار می‌گیرد. OnePlus  در طراحی دوربین پشت گوشی  کمی تغییرات جزئی ایجاد کرده است.  در مورد مشخصات ، انتظار می‌رود که سخت افزار  OnePlus 7T Pro تقریباً مشابه  OnePlus 7T بسته بندی شده باشد. که شامل استفاده از چیپست  Qualcomm Snapdragon 855+  و تنظیم دوربین سه گانه است.با این حال ، یکی از تفاوت های اصلی صفحه نمایش آن است ، در حالی که نسخه Pro می تواند با وضوح بالاتر و باتری بالقوه بزرگتر عرضه شود.

به هر حال باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند و همچنین وان پلاس ۷تی نیز بزودی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رنگ سبز زیتونی عرضه می شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *