تصاویر جدیدی از فیلم Venom 2 منتشر شد

تصاویر جدیدی از فیلم Venom 2 منتشر شده است که در یکی از آن‌ها می‌توان تام هاردی (Tom Hardy) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) را کنار هم تماشا کرد. با بروزنیوز همراه باشید.

گرگ ویلیامز (Greg Williams)، یکی از عکاسان برجسته سینما، تصاویر جدیدی از بازیگران فیلم Venom 2 در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرده است. با اینکه این تصاویر اطلاعات جدیدی از فیلم در اختیار مخاطبان خود قرار نمی‌دهد؛ اما برای طرفداران این فیلم می‌تواند بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد.

در یکی از تصاویر منتشر شده، می‌توانید تام هاردی و وودی هارلسون را در یک قاب تماشا کرد. به طور حتم این تصویر جزو جذاب‌ترین تصاویر منتشر شده از این دو بازیگر برجسته کنار یکدیگر خواهد بود.

قسمت نخست فیلم Venom در سال ۲۰۱۸ توسط اندی سرکیز (Andy Serkis) به اکران رسید. با اینکه این فیلم نقد‌های منفی بسیاری از سوی منتقدین دریافت کرد؛ اما توانست در گیشه جهانی فروش ۸۰۰ میلیون دلاری را تجربه کند. هیمن فروش باعث شد که سونی (Sony)، به سراغ ساخت قسمت بعدی آن و ادامه دادن داستان شخصیت Venom برود.

اطلاعات دقیقی درباره داستان فیلم Venom 2 و همچنین تاریخ اکران آن دردسترس نیست. اما سونی برای ماه اکتبر ۲۰۲۰، اکران فیلمی با همکاری مارول را در برنامه‌ریزی‌اش دارد که خیلی‌ها احتمال می‌دهند این فیلم همان فیلم Venom 2 باشد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *