کمپانی لنوو از واقعیت افزوده ThinkReality A6 رونمایی کرد

هدست واقعیت افزوده لنوو که ThinkReality A6 نام دارد به تازگی توسط این کمپانی رونمایی شده که باوجود داشتن سخت‌افزار و همچنین نرم‌افزاری قدرتمند قادر خواهد بود تا مایکروسافت هولولنز ۲ را به چالش بکشد.

وزن این هدست واقعیت افزوده، ۳۸۰ گرم بوده که از دو دوربین، سنسور عمق سنج و همچنین حسگر ۱۳ مگاپیکسلی RGB برخوردار است. از این‌رو هدست واقعیت افزوده ThinkReality A6 از توانایی  تشخیص سوژه مورد نظر کاربر و همچنین بهینه‌سازی رزولوشن تصویر بر اساس آن برخوردار است.

هدست واقعیت افزوده کمپانی لنوو دارای میکروفونی درون خود است که جهت دریافت دستورات صوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد البته کاربران می‌توانند از کنترلر ۳DoF که یک ردیاب حرکتی ۳ جهته است نیز با محیط خود تعامل برقرار کنند. همانطور که اشاره کردیم این دیوایس دارای دو نمایشگر است، هر کدام از این نمایشگرها دارای میدان دید مورب ۴۰ درجه‌ای هستند که رزولوشن آن‌ها ۱۰۸۰ پیکسل است.

جالب است بدانید که هدست واقعیت افزوده ThinkReality A6 دارای یک باتری ۶۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که تنها با یک بار شارژ تا ۴ ساعت کاربر را همراهی خواهد کرد. البته کاربران حین شارژ باتری این دیوایس نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. این هدست دارای یک باکس محاسباتی با ابعاد SSD و همچنین سیستم‌عامل اندروید است که دارای چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و چیپ‌های Movidius اینتل   است.

هنوز قیمت و تاریخ دقیق رونمایی از این دیوایس اعلام نشده است اما کمپانی لنوو اعلام نموده که این دیوایس یکی از سبک‌ترین محصولاتی است که تاکنون طراحی کرده که از قابلیت‌های کاملی برخوردار است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • کمپانی لنوو از واقعیت افزوده ThinkReality A6 رونمایی کرد