هواوی نوا ۵ پرو با جزئیات سخت افزاری بزرگ

شرکت هواوی در نظر دارد بزودی نوا ۵ پرو را در کنار نوا ۵ میان رده معرفی کند. گوشی هوشمندی که تاکنون اطلاعات بسیاری پیرامون آن منتشر شده و حال نوبت به اطلاعات جدید دیگری رسیده است.

این گوشی به گوشی P30 شبیه است. صفحه نمایشی با برش قطره ای در این گوشی دیده می شود و صفحه نمایش آن خمیده نیست. حاشیه های صفحه نمایش این گوشی کم بوده و سنسور اثر انگشت در زیر تاچ اسکرین آن قرار دارد. دوربین چهارگانه در پنل پشتی جا خوش کرده است و شاید مانند گوشی P30  امکان زوم ۱۰ برابر برای این گوشی مدنظر گرفته شده است.

سنسور دوربین اول،, f/1.7, PDAF 32 مگا پیکسل ، سنسور دوربین دوم،, f/2.2, 12mm (اولترا واید)  ۸ مگا پیکسل، سنسور دوربین سوم ، , f/2.2, depth sensor 5 مگا پیکسل است. رزولوشن صفحه نمایش Super AMOLED capacitive touchscreen,  ، و ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش می گذارد.

مشخصات این گوشی در TENAA ظاهر نشده است. برای تصویر برداری و فیلمبرداری بهترین دوربین است و سنسور ۴۸ مگا پیکسلی باعث خواهد شد تا تصاویر و فیلم ها با بهترین کیفیت تصویر برداری شده و ذخیره شود.

شرکت گوگل در پیروی از سیاست های آمریکا ، شرکت هواوی را تحریم کرد و تا حدی باعث ناپایداری در امورات این شرکت شد  و تا مدتی بخش اپ استور گوگل برای کاربران گوشی هواوی غیرقابل دسترس بود. شاید این شرکت معروف چینی در آینده نزدیک سیستم عامل خود را معرفی کرده و این سیستم عامل را در محصولات خود به کار ببرد. تک سیم کارته بوده و سیم کارت های نانو را هم می توان در آن استفاه کرد. رزولوشن صفحه نمایش ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل است.

تراشه این گوشی Octa-core (2×2.6 GHz Cortex-A76 & 2×1.92 GHz Cortex-A76 & 4×1.8 GHz Cortex-A55) و تراشه اسنپدراگون ۶۷۵ کوالکام در آن تعبیه شده است. سیستم عمل اندروید ۹ پای در آن به کار رفته است.

پردازنده گرافیکی Adreno 612 است. قابلیت تصویربرداری پانوراما،  HDR، در دوربین این گوشی قرار داده شده است. جک هدفون ۵/۳ میلی متری برای این گوشی مدنظر گرفته شده است.

منبع 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *