هاچ بک برقی بی وای دی در راه ایران

هاچ بک e2 بروز و مدرن است و ظاهری شیک دارد. طول آن ۴۲۴۰ میلی متر ، عرض، ۱۷۶۰ میلی متر، و فاصله محوری بین چرخ ها، ۲۶۱۰ میلی متر که بیشتر به فولکس واگن شبیه است. این ماشین برقی چینی، پلت فرم اختصاصی دارد و هرگز یک ماشین بنزینی نیست که به ماشین برقی تبدیل شده است. موتور ماشین در جلوی کار گذاشته شده و به اندازه ۹۵ اسب بخار قدرت دارد.

امروزه اکثر خودروهای برقی با باتری لیتیوم یونی تولید شده  و راهی بازار می شوند ولی بی وای دی این اتوموبیل را با باتری نیکل – هیدرید فلز تولید کرده است. هر بار شارژ باتری موجب خواهد شد تا ماشین بتواند ۳۶۰ کیلومتر مسافت را طی کند. از آن جایی که استانداردهای  NEDC به شرایط واقعی شبیه است، بنابراین می توان نتیجه گرفت که باتری این ماشین می تواند از ۲۰۰ تا ۲۲۰ کیلومتر دوام بیاورد و بعد از این باید دوباره شارژ شود.

یک نمایشگر و تبلت مانند در قسمت میانی داشبورد خودنمایی می کند. نمایشگر ۱۰ اینچی می تواند تا ۹۰ درجه بچرخد. شما می توانید از طریق نمایشگر سیستم اینفوتینمنت مانند محصولات تسلا امکانات خودرو را کنترل کنید. نمایشگر پشت فرمان تجهیزات جدیدی است که به چشم می خورد. مشخصات نمایشگر چندان مشخص نشده است. البته مشخص است که این خودرو قیمت بالایی ندارد. البته شرکت، عرضه خودرو را به اواخر تابستان موکول کرده و به طور یقین همان زمان، قیمت خودرو هم مشخص خواهد شد.

با توجه شرایط اقتصادی، ایرانیان نیز می توانستند این چنین خودرویی را سوار شوند، ولی با توجه به تحریم صنعت خودرو، فعالیت نماینده شرکت   BYDتحت عنوان شرکت کارمانیا کمرنگ شده ، بنابراین انتظار نداریم که این خودرو جدید به همین زودی به کشورمان راه یابد.

 

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *