فروش فوق العاده سری گلکسی A در هند

سری A از گوشی های هوشمند، آن دسته از محصولاتی را شامل می شود که علاوه بر ارائه امکانات بالا، قیمت مناسبی نیز دارند. این میان رده ها یکی از محصولاتی هستند که می تواند وضعیت یک شرکت را از این رو به آن رو بکند. هند یکی از بزرگ ترین کشورهای جهان می باشد که با داشتن جمعیت بالا، یکی از بازارهای مهم و هدف برندهای مختلف محسوب می شود. براساس جدیدترین گزارش های منتشر شده، سامسونگ تنها پس از گذشت تنها ۷۰ روز از سری جدید گوشی های A توانسته است که درامدی یک میلیارد دلاری از بازار هند کسب کند. این برند کره ای برای رسیدن به چنین درامدی دست به طراحی و توسعه مدل های مخصوص این بازار زد تا بتواند در این کشور با وجود شرکت های هواوی و شیائومی حرفی برای گفتن داشته باشد.

پس از گذشت حدود ۷۰ روز از معرفی مدل ۲۰۱۹ از سری A از گوشی های هوشمند، گزارش هایی منتشر شده است که نشان می دهد، سامسونگ به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده گوشی های هوشمند جهان موفق به کسب درامد یک میلیارد دلاری از بازار هند شده است. همانطور که گفته شد این رفم تنها مربوط به یک سری از تولیدات این شرکت و تنها در دو و نیم ماه و فقط در بازار هند می باشد. به این ترتیب این اعداد خبر از ادامه موفقیت های سامسونگ های می دهند.

مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در هند، آقای رانجی ‌ویت سینگ، در طی مصاحبه ای که با رویترز انجام داده، بیان کرده است که این شرکت کره ای از ماه مارس که اقدام به معرفی نسل جدید از سری A گوشی های هوشمند خود کرده است، موفق به فروش بیش از ۵ میلیون دستگاه در هند شده و همچنین پیش تر نیز اعلام کرده بودیم که در ۴۰ روز ابتدایی از عرضه این محصولات حدود ۲ میلیون دستگاه از مدل های مختلف سری A سامسونگ در هند فروخته شده است. رانجی ‌ویت سینگ در ادامه اضافه کرد که براساس برنامه ریزی های انجام شده، سامسونگ قصد دارد که تا پایان سال میلادی جاری ۴ میلیارد دلار درامد زایی از این بازار کسب کند. اگر این میزان فروش در ادامه راه نیز با همین شیب قابل توجه ادامه یابد، رسیدن به رقم های بالاتر از این نیز چندان دور از دهن به نظر نمی رسد.

لازم به ذکر است که در ماه مارس شرکت سامسونگ نسل جدید گوشی های گلکسی A10، A20، A30، A50 و A70 را روانه بازار کرد که البته مدل های A20 و A70 با کمی تاخیر توانستد به این بازار راه پیدا کنند. سری A از محصولات سامسونگ دارای ویژگی های بسیاری جذابی هستند که با قرار گرفتن در کنار یک قیمت گذاری بسیار مناسب به یکی از گزینه های عالی برای خریداران تبدیل شده است. شما در این سری از گوشی های هوشمند می توانید گزینه هایی مجهز شده به دوربین های دوگانه، سه گانه و چهارگانه نیز پیدا کنید.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *