شورولت از نسل جدید کوروت رونمایی کرد

شرکت شورولت پس از مدت ها انتظار در نهایت نسل جدید کوپه قدرتمند کوروت را به عنوان C8 رونمایی کرد. خودرویی که یک مدل موتور وسط بوده و برخلاف نسل های قبلی که موتورجلو محسوب می شدند، از پیشرانه قدرتمندتری بهره می برد.

کمپانی موردبحث از پیشرانه هشت سیلندر ۶.۲ لیتری تنفس طبیعی ۵۰۳ اسب بخاری بهره گرفته که نیروی قدرت به چرخ های عقب از طریق گیربکس هشت سرعته دوکلاچ منتقل می‌شود. به گفته شورولت کوروت C8 در کمتر از ۳ ثانیه می تواند به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد و طراحی با آیرودینامیک بالا دارد.

شتاب اولیه کوروت نسل جدید بسیار بالاست و وزن آن نسبت به نسل قبل افزایش پیدا کرده اما در مقابل پیشرانه قدرتمندتری برای آن در نظر گرفته شد. طراحی این نسل کوروت نسبتا برگرفته از قبل است اما شورولت سعی کرده تغییرات گسترده ای روی آن اعمال کند و برای نخستین بار یک مدل موتوروسط از این سری ارائه دهد.

شورولت در پک Z51 Performance Pack یک سیستم تعلیق اسپرت در نظر گرفته که شامل کنترل کشش مغناطیسی می شود اما به طور استاندارد فاقد این قابلیت است. مشخص نیست چه زمانی باید شاهد عرضه کوروت در بازار اروپا و سایر مناطق باشیم.

شورولت محصول جدید را همراه با ۶ بسته ارتقا عرضه می کند. قیمت نسخه پایه کوروت ۶۰ هزار دلار و نسخه نهایی ۸۰ هزار دلار است.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *