ساعت هوشمند جدید VivoWatch SP ایسوس معرفی شد

شرکت ایسوس به تازگی در ایفا ۲۰۱۹ از ساعت هوشمند جدید VivoWatch SP با قابلیت های مختلف تناسب اندام و صفحه دوار رونمایی کرد. این ساعت نسل جدید گجت پوشیدنی ایسوس بوده که نسبت به مدل های قبلی ارتقا چشمگیری پیدا کرده است.

ساعت جدید ایسوس از GPS داخلی بهره می برد و دارای قابلیت ECG است. قابلیتی که پیشتر در ساعت هوشمند اپل واچ سری ۴ شاهد آن بودیم. VivoWatch SP برای افرادی طراحی شده که به دنبال زندگی ماجراجویانه هستند. همچنین مانتیورینگ حرفه ای نیز برای این ساعت در نظر گرفته شده که تجربه کاربری لذت بخشی را به دنبال خواهد داشت.

کیفیت ساخت VivoWatch SP ایسوس بالاست، از این رو می توان تجربه کاربری خوبی داشت. به گفته شرکت تایوانی، VivoWatch SP ضدآب بوده می تواند تا عمق ۵۰ متری آب قرار گیرد. یک ویژگی برجسته ای به نام Pulse OX هم برای سنجش سطح اکسیژن خون در این مدل تعبیه شد.

اگرچه VivoWatch SP دارای قابلیت تشخیص فشارخون بوده اما دقیقا استفاده از این ویژگی محرض نشده است. به گفته ایسوس ساعت هوشمند جدید با یک بار شارژ ۱۴ ساعت را دوام خواهد آورد. ویووتاچ اس پی به اندروید و آی او اس متصل می شود و افراد همانند دیگر گجت های پوشیدنی قادر هستند هر پیام یا تماسی با تلفن هوشمند گرفته می شود را مشاهده کنند.

مشخص نشده ساعت هوشمند VivoWatch SP چه زمانی با چه قیمت راهی بازار می شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *